۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۱۰:۲۹
کد خبر: ۳۷۵۲۱
ghaza (5)

ghaza (1)


به گزارش عطنا، در این جشنواره که اعضای هیئت علمی و مدیران دانشگاه حضور داشتند، دانشجویان با طبخ بیش از صد نوع غذای محلی به استقبال این جشنواره رفتند.


دکتر سلیمی بجستانی، دکتر مقامی، دکتر فیاض، دکتر شبیری، دکتر کرمی، دکتر شالچی، خانم دکتر حسینی، دکتر رضوی و آقای ساعی و نداف زاده از مسئولین و استادان شرکت‌کننده در این مراسم بودند.


از دیگر قسمت‌های این جشنواره غرفه صنایع دستی، غرفه گل و گیاه، نمایشگاه عکس و غرفه تست سلامت بود. دکتر سلیمی درباره این جشنواره گفت: انتظار ما این است که پس از گذشت هر سال، فرآیند خدمات دهی به سمت مطلوب حرکت کند . سال گذشته ما بخش‌های مختلف خدمات رفاهی شامل تغذیه، رفت و آمد، امکانات بهداشتی، امکانات ایمنی، پزشک، مشاور و مدد کار را مد نظر قرار دادیم.


وی افزود: در بخش نرم افزاری هدف ما این است که خوابگاه را صرفا محل خواب ندانیم، بلکه آن را تبدیل به خانه دانشجویی کنیم تا در آن احساس راحتی کنند و در حفاظت از آن هم کوشا باشند.


دکتر سلیمی با بیان اینکه تا زمانی که دانشجو در خوابگاه احساس تعلق به خوابگاه کند، به اهداف مورد نظرمان می‌رسیم، تصریح کرد: ارائه خدمات بهتر و حساسیت نسبت به سلامت دانشجویان در سال جدید، در دستور کار قرار گرفته است .


وی همچنین با اشاره به مجتمع فرهنگی - تفریحی کوی دانشجویی سلامت، از افتتاح و بهره برداری از این مجتمع تا مرداد ماه امسال خبر داد و اذعان داشت: ما خوابگاه‌ها را به مجتمع خوابگاهی تبدیل کردیم که شامل هفت بلوک می‌شود. این مجتمع به کتابخانه، سایت، سالن اجتماعات، بوفه و مکانی برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی و سایر برنامه‌های فرهنگی نیاز دارد که این مجموعه جهت ارائه‌ خدمات متنوعی طراحی شده است .


وی خاطرنشان کرد: اقدام عمرانی دیگری که در خوابگاه سلامت در دست پیگیری است، درب ورودی این خوابگاه بوده که به یک درب واحد تبدیل شده و سردری بالای آن نصب می‌شود تا تعلق این مکان به دانشگاه علامه طباطبائی ملموس شود.


دکتر مقامی هم در رابطه با برنامه هفته‌ خوابگاه‌ها از نظم اجرایی این برنامه اعلام رضایت کرد و گفت: برنامه‌های امسال با مشارکت معاونت فرهنگی و تربیت بدنی، مشاوره و مرکز بهداشت و با مدیریت معاونت امور دانشجویی برگزار شد. ما تا به الان جشنواره قرآن و تهران گردی و همچنین برنامه بازدید اعضای هیئت علمی را در این هفته داشتیم که با استقبال دانشجویان روبرو شد.


او افزود: در رابطه با خوابگاه‌ها، ما تمامی شرایط و موقعیت‌ها را برای دانشجویان فراهم کردیم و در این مورد هم رضایت نسبی وجود دارد. قطعا مشکلاتی هست اما حجم مشکلات آنقدر نیست که دانشجو را به خطر بیندازد‌.


وی ادامه داد: مشکلات دانشجویان را می‌دانیم و برای رفع آن‌ها تلاش می‌کنیم، فعالیت‌های علمی، فرهنگی و ورزشی دانشجویان را رصد می‌کنیم و سعی داریم که به آن‌ها کمک کنیم.


دکتر مقامی در بخش پایانی سخنان خود عنوان داشت: از برنامه‌های ما برای آینده این است که این جشنواره‌ها را فقط مختص به هفته  خوابگاه‌ها ندانیم و تلاش کنیم توزیع مناسبی در روزهای سال برای دانشجویان داشته باشیم تا به صورت پیوسته شاهد این قبیل برنامه‌ها در خوابگاه‌های دانشجویی باشیم.


لازم به ذکر است؛ در این مراسم دکتر سلیمی و همراهانش از سوئیت‌های دانشجویان بازدید کرده و با دانشجویان به گفتگو پرداختند.


[gallery size="medium" ids="37562,37561,37560,37559,37553,37555,37556,37557,37558,37552" orderby="rand"]
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار