۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۱۳:۲۳
کد خبر: ۳۷۳۸۹

2


در ادامه هفته خوابگاه ها، جشنواره غذای محلی با حضور رئیس دانشگاه علامه و تیم مدیریت دانشجویی و فرهنگی این دانشگاه در خوابگاه دانشجویی شهید همت برگزار شد.


به گزارش عطنا، این برنامه در جوی شاداب و پر نشاط با بازدید سرزده دکتر سلیمی و گپ و گفت نزدیک او با دانشجویان مقیم این خوابگاه در حالی انجام شد که هم از شرایط جدید خوابگاه همت، امکانات و ساخت و سازهای آن بازدید شد و هم دانشجویان درد دل ها و انتقادات گوناگون خود را با رئیس دانشگاه در میان گذاشتند.


علاوه بر رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر سلیمی بجستانی معاون دانشجویی، دکتر محمود زاده مدیر فرهنگی، دکتر مقامی مدیر امور دانشجویی، آقای یزدان پناه سرپرست اداره کل خوابگاه ها و دکتر رحمانی زاده دهکردی از اعضای هیئت علمی دانشکده ارتباطات از مهمانان این جشن بودند.


این برنامه دوشنبه شب با نماز جماعت در محیط خوابگاه آغاز شد. سپس مدیران دانشگاه با حضور سرپرست خوابگاه همت از بخش ها مختلف این خوابگاه دیدن کرده و به بحث و تبادل نظر پرداختند.


دکتر مقامی، مدیر امور دانشجویی نکاتی را در باره حجم اینترنت با دکتر دهکردی عضو هیئت علمی دانشگاه در میان گذاشته و از چند چون آن صحبت شد.


در ادامه دکتر سلیمی بجستانی، معاون دانشجویی دانشگاه  بخش های باز سازی شده و ساختمان اضافه شده به خوابگاه و درب ورودی جدید آن را به دکتر سلیمی نشان داده و توضیحاتی را ارائه داد. در این بازدید رئیس دانشگاه از تغییرات فیزیکی (دکوراسیون) محیط خوابگاه ابراز خرسندی کرده و گفت: امیدوارم دانشجویان راضی باشند. وی به شوخی ادامه داد: ببینید که ما به بچه های مردم بیشتر از بچه های خودمان می رسیم!


همچنین دکتر سلیمی در معیت تیم مدیریتی خود از چندین اتاق بازدید کرده و در این باره نظر دانشجویان را جویا شد. وی همچنین با صحه صد به سوالات برخی دانشجویان توضیحات لازم را ارائه کرد.


رئیس دانشگاه علامه با ریزبینی و نکته سنجی خاص خود حتی در مورد رنگ بندی اتاق ها و دیوارهای خوابگاه اظهار نظر کرده و در ادامه از اتاق بزرگ و مجهزی که قرار است آرایشگاه این خوابگاه شود دیدن به عمل آورد. آنها در ادامه از کارگاه آموزشی خوابگاه دیدن کردند.


لازم به ذکر است در تمام این مدت تیم مدیریتی جدید در مورد بخش های مختلف خوابگاه،کارهای انجام شده و برنامه های پیش رو با رئیس دانشگاه علامه طباطبائی صلاح و مشورت کردند.


دکتر سلیمی در گفتگو با تعدادی از دانشجویان گفت: از قول من به تمام دانشجویان بگویید هر ایده و برنامه ای برای بهبود وضعیت در زمینه های مختلف دارید، «من حمایت می کنم».



ناخنک های شیرین رئیس دانشگاه به غذاهای محلی


ghaza

سپس جشنواره غذای محلی دانشجویان با حضور مهمانان شروع شد. در این مسابقه که دانشجویانی از خوابگاه های مختلف دانشگاه در آن شرکت داشتند و در جوی صمیمی، شاداب و پر هیجان در کنار نمایشگاه عکس دانشجویی برگزار شد.


مسابقه با پخش موسیقی های محلی همراه بود که به شدت مورد استقابل دانشجویان از فرهنگ های مختلف شد. یکی از دانشجویان این اقدام را گامی برای فرهنگ سازی و آشنایی با فرهنگ های زیبای ایران زمین که ممکن است هر کدام از دانشجویان هم اتاقی ناقل آن باشند دانست.


در پایان برنامه با خوانش رای دانشجویان و داوران برگزیدگان جشنواره غذای محلی-دانشجویی اعلام شده و جوایزی به آنها اهدا شد.ضمن اینکه بسیاری از ساکنین خوابگاه از این غذاها بی بهره نماندند. غذاهایی که دانشجویان با شور و ذوق در آن هنر خود را به رئیس دانشگاه نشان دادند. دکتر سلیمی هم از هر کدام از غذای دانشجویان مقداری را امتحان کرده و با شوخ طبعی در باره آن نظر داد.


 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار