۲۹ فروردين ۱۳۹۵ ۱۰:۰۱
کد خبر: ۳۴۵۹۱

به گزارش عطنا، این جشنواره تلاش می‌کند در راستای ایجاد پیوند با صنعت و جامعه، معرفی فارغ التحصیلان و دانشجویان به شرکت‌های برتر ایرانی و کمک به فراهم آوردن بستری برای انتخاب نیروی انسانی مورد نیاز صنعت، با فراهم آوردن فضای مناسب برای شرکت‌ها و سازمان‌های برتر کشور در عرصه‌ کسب و کار، امکان تامین منابع انسانی مورد نیاز این مجموعه‌ها را از میان بهترین دانشجویان و فارغ التحصیلان ایجاد کند.


در این راستا و برای سومین سال متوالی، جشنواره‌ی فرصت‌های شغلی روشنا در هفته‌ی سوم اردیبهشت ماه سال 1395 در دانشکده مدیریت و حسابداری برگزار می شود.


اهداف روشنا


لازم به ذکر است که سیاست دانشگاه در برگزاری این جشنواره بسط روحیه ی امید و نشاط در میان دانشجویان و همچنین فراهم آوردن بستر مناسب برای جذب بهترین نیروهای کار در برترین سازمانهای موجود در کشور می‏باشد.




  1. کمک به تقویت ارتباط مستقیم میان بین صنعت و دانشگاه

  2. معرفی سازمانها و شرکتهای مرتبط با رشته‏ ‌تحصیلی ارائه شده در دانشکده به دانشجویان و فارغ التحصیلان

  3. آشنا نمودندانشجویان با انتظارات و مهارتهای مورد نیاز کارفرمایان و بازار کشور

  4. آشنایی دانشجویان و فارغ التحصیلان با طیف متنوعی از مهارتهای شغلی

  5. امکان جذب نیروی کارآموز برای شرکت ها

  6. برپایی کارگاه‏های آموزشی مرتبط با نیازهای شغلی دانشجویان و صنعت

  7. ایجاد انگیزه و خودباوری در میان دانشجویان و فارغ­ التحصیلان در مواجهه با نیازهای بازار کار

  8. معرفی کارفرمایان و کارآفرینان موفق فارغ التحصیل شده از دانشکده به دانشجویان

  9. ایجاد فرصت تعامل و همکاری با فارغ التحصیلان دانشگاه علامه


برنامه برگزاری

شنبه ۱۸ اردیبهشت:

جشنواره با تلاوت قرآن کریم، سرود ملی و سرود دانشگاه آغاز می‌شود و با سخنرانی مسئولان دانشگاه، ادامه می‌یابد. پس از پخش کلیپ اختتامیه سال قبل، گروه موسیقی دانشگاه به اجرای زنده می پردازد. در نهایت با حضور مسئولان دانشگاه و شرکتهای حاضر در جشنواره، غرفه های جشنواره افتتاح می‌شوند و دانشجویان و اساتید می توانند از غرفه ها بازدید نمایند.


یکشنبه 19 اردیبهشت:


در این روز شرکت‌های متقاضی، کارگاه‌های آموزشی خود را برای دانشجویان برگزار می کنند و علاوه‌ براین، دانشجویان از غرفه ها دیدن می نمایند.در بعد از ظهر، جشنواره با برگزاری مسابقه ی سخنران حرفه ای ادامه پیدا می کند. در این مسابقه دانشجویان و هیات داوران به برترین سخنرانان به صورت مستقل از هم رای می‌دهند و در نهایت، اسامی برندگان در مراسم اختتامیه قرائت می شود.


دوشنبه 20 اردیبهشت:


صبح روز دوشنبه دانشجویانی که تاکنون موفق به بازدید از غرفه های جشنواره نشده اند می توانند با حضور در غرفه ها، رزومه خود را به شرکتهای متقاضی داده یا فرم های اطلاعاتی آنها را تکمیل نمایند. مراسم اختتامیه در بعد از ظهر این روز، با تلاوت قرآن، سرود ملی و خوشآمد گویی مجری برنامه آغاز می‌شود و پس از آن کلیپ جشنواره ی فرصت های شغلی روشنای 95 به نمایش در می آید. مراسم با ایراد چند سخنرانی و اعطای تندیس و لوح تقدیر به  نمایندگان شرکتهای حاضر  در جشنواره ادامه یافته و در نهایت جوائز مسابقه سخنرانی حرفه ای به برندگان مسابقه تعلق می‌گیرد.






اطلاعات تماس جشنواره

تلفن دفتر ارتباط با صنعت: 48392837

فکس:48392896

ایمیل: roshana_atu@yahoo.com


15

 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار