۲۵ فروردين ۱۳۹۵ ۱۴:۰۴
کد خبر: ۳۴۲۷۸

به گزارش عطنا به نقل از فارس، آزمون استخدامی سال 95 صندوق رفاه دانشجویان جمعه 27 فرودین در تهران برگزار می‌شود.


بنابراین گزارش این آزمون از ساعت 8:30 صبح جمعه آغاز خواهد شد و درب‌های ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد، لذا صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از تمام داوطلبان خواست تا قبل از بسته شدن درب‌های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر شوند.


همچنین لینک مربوط به کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز دیروز سه شنبه 24 فرودین بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.


بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است. ضمناً دواوطلبان می‌بایست مطالب برگ راهنما را قبل از آزمون مطالعه کنند.


گفتنی است داوطلبان در صورت بروز اشکال در تهیه پرینت از کارت شرکت در آزمون و یا مشاهده مغایرت در اطلاعات مندرج در کارت ورودی با اطلاعات ثبت‌نامی، داوطلبان می‌توانند از ساعت 8:00 الی 12:00 صبح و 14:00 الی 18:00 بعدازظهر فردا پنجشنبه مورخ 26 فرودین 95 با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر و 2 قطعه عکس به نماینده این سازمان مستقر در باجه رفع نقص که در دانشگاه خوارزمی پردیس تهران واقع در تهران، خیابان انقلاب، دروازه دولت ،خیابان شهید مفتح قرار دارد مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام کنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار