۱۹ بهمن ۱۳۹۳ ۰۲:۰۰
کد خبر: ۳۳۹۹
IMG_5544

سرپرست امور اداری دانشگاه گفت: آیین تجلیل از 500 عضو بازنشسته اداری با حضور مسئولان دانشگاه، 7 اسفندماه سال جاری در محل پردیس مرکزی دانشگاه برگزار می‌شود.


به گزارش باشگاه خبری علامه طباطبائی (عطنا) به نقل از روابط عمومی دانشگاه علامه ، علی زاکانی افزود: در سی‌امین سالگرد تأسیس دانشگاه علامه طباطبائی، مراسم تجلیل و تقدیر بیش از 500 عضو بازنشسته اداری که موفقیت‌های امروز دانشگاه، وامدار زحمات این عزیزان است، در دستور کار قرار گرفت که با یاری خداوند این مراسم رسمی با حضور رئیس، معاونان و مسئولان دانشگاه 7 اسفند ماه در محل پردیس مرکزی برگزار خواهد.



وی با بیان اهمیت حفظ ارتباط و تکریم از بازنشستگان اداری دانشگاه، اظهار داشت: خوشبختانه تکریم آحاد خانواده بزرگ دانشگاه علامه طباطبائی یکی ازبرنامه‌های مدیریت دانشگاه است و در دوره‌ی مدیریت جدید توجه به همکاران بازنشسته نیز مورد تأکید قرار گرفته و برگزاری این مراسم گواهی بر این مدعا است.


   سرپرست امور اداری دانشگاه ضمن دعوت از کلیه بازنشستگان اداری برای حضور در این مراسم، اضافه کرد: همکاران بازنشسته گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 44737528 اداره رفاه کارکنان تماس حاصل کنند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار