۱۸ فروردين ۱۳۹۵ ۰۶:۲۳
کد خبر: ۳۳۶۴۱

به گزارش عطنا به نقل از ایسنا، مهندس ذوالفقار یزدان‌مهر با اشاره به عملکرد مثبت این صندوق درسال گذشته، گفت: یکی از تلاش‌های ما درسال گذشته در خصوص افزایش سرمایه صندوق رفاه دانشجویان بود تا بتوانیم خدمات بهتری را به دانشجویان ارائه کنیم و درهمین خصوص درسال 94 ما توانستیم 100 میلیارد تومان به سرمایه صندوق رفاه اضافه کنیم.


وی با بیان اینکه درسال 93 رقم وام شهریه صفر شده بود، افزود: با توجه به سرمایه‌های صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم درسال 94 توانستیم هم تعهد سال 93 را اجرا و 70 میلیارد تومان بابت تعهد سال 93 پرداخت کنیم و هم 135 میلیارد تومان درسال 94 برای وام شهریه پرداخت کنیم ودرمجموع درسال 94 ما درصندوق رفاه دانشجویان 205 میلیارد تومان وام شهریه پرداخت کردیم درحالی که از دولت 40 میلیارد تومان گرفته بودیم که البته قراراست 30 میلیارد تومان دیگر نیز تخصیص یابد.


یزدان‌مهر یادآور شد: یکی از کارهای خوبی که درسال گذشته در صندوق رفاه دانشجویان صورت گرفت این بود که در بحث وام تحصیلی 100درصد پاسخگوی دانشجویان بودیم. یعنی تمام دانشجویان متقاضی وام تحصیلی موفق به دریافت این وام شدند. به طورمثال ما به دانشگاهی 2 میلیارد تومان اختصاص داده بودیم و مسئولان این دانشگاه اعلام کردند که اگر 500 میلیون تومان دیگر بدهید ما می‌توانیم به تمام متقاضیان وام بدهیم و صندوق رفاه نیز این مبلغ را پرداخت کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار