۱۴ اسفند ۱۳۹۴ ۰۳:۰۷
کد خبر: ۳۱۴۰۵

9 جایزه سهم دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی در نهمین جشنواره نشریات دانشجوی کل کشور شد.


به گزارش عطنا، مراسم اختتامیه نهمین جشنواره نشریات دانشجوئی کل کشور، عصر امروز باحضور معاون وزیر علوم، معاون وزیر بهداشت و مدیران و دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور در سالن علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد. خانه نشریات دانشگاه علامه که با آثار مختلف در بخش‌های گوناگون این جشنواره حضور داشت، موفق به کسب رتبه برتر در 9بخش شد. در بخش عکس، احمد تصویری از نشریه طنین و در بخش گرافیک و صفحه آرایی، امیرمسعود ضرابی برای نشریه خط سفید توانستند رتبه اول را کسب کنند.


رتبه سوم بخش مقاله دینی و قرآنی به سارا نصر آزادانی برای نشریه خط سفید رسید و در بخش سرمقاله و یادداشت حامد درخشانی برای نشریه برای طنین حایز رتبه سوم شد.


رتبه شایسته تقدیر بخش آثار صنفی به علیرضا شیروانی برای نشریه همرنگ رسید و امیر مسعود ضرابی شایسته تقدیر در بخش مقالات هنری شد.


دانشگاه علامه در بخش نشریات برتر هم بی‌نسیب نبودند و حسین نوروزی رتبه شایسته تقدیر را در بخش نشریات علمی و تخصصی علوم انسانی، علی منصوریان رتبه سوم بخش هنر و حامد درخشانی برگزیده بخش فرهنگی را به خود اختصاص دادند.


در مجموع 2رتبه اول، دو رتبه سوم، 2رتبه شایسته تقدیر در بخش آثار برتر و3 رتبه در بخش نشریات برتر سهم دانشگاه علامه طباطبائی از نهمین جشنواره نشریات دانشجوئی کل کشور شد.


32

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار