۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ۱۰:۳۷
کد خبر: ۳۰۶۹

سایت دانشگاه علامه نوشت :


نخستین جلسه قطب علمی بومی سازی برنامه درسی 13 بهمن با حضور اعضای منتخب شورای مرکزی متشکل از اعضای هیات علمی دانشگاههای علامه طباطبایی،تهران، حوزه و دانشگاه، پژوهشگاه امام صادق و دانشگاه فردوسی مشهد در محل دانشگاه علامه طباطبایی تشکیل و برنامه های این قطب مورد بررسی قرار گرفت.


در این نشست آقایان دکتر حجت الاسلام دکتر آذربایجانی استادحوزه و دانشگاه، دکتر معتمدی، دکتر ملکی، دکتر محمودزاده از دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر ویسی از پژوهشگاه امام صادق، دکتر حکیم زاده دانشگاه تهران و دکتر نوروز زاده از وزارت علوم تحقیقات و فناوری به بحث و تبادل نظر در خصوص قطب علمی بومی سازی پرداختند.


همچنین در این جلسه مقرر گردید موارد زیر به عنوان اقدامات زمینه ساز پی گیری شود: 1- با هدف شفاف ساری و دستیابی به فهم مشترک در مفاهیم مربوط به بومی سازی نشست نیم روزه با عنوان بومی سازی: چیستی و چگونگی، در چهاردهم اسفند ماه 1393 در دانشگاه علامه طباطبایی تشکیل شود. 2- مقالات مرتبط با مباحث نشست علمی در ویژه نامه دانش بومی چاپ و انتشار پیدا کند. 3- ادبیات تولید شده در خصوص بومی سازی در کشور از طریق یک مطالعه هدفمند جمع آوری و تحلیل شود. 4- اعضای جلسه در خصوص برنامه پنج ساله قطب اظهار نظر کنند. 5- همایش ملی بومی سازی برنامه درسی در سال 94 برگزار گردد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار