۱۴ مرداد ۱۴۰۳ ۱۷:۰۷
کد خبر: ۳۰۵۵۹۸

  عطنا- تیم ملی والیبال ژاپن که در روز جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران به مصاف ایالات متحده آمریکا رفته بود، طی چهار دست و با نتیجه ۳-۱ شکست خورد.

آمریکا دست اول، دوم و چهارم را به ترتیب با نتایج ۲۵-۱۶، ۲۵-۱۸ و ۲۵-۱۹ برد و ژاپن تنها دست سوم را با نتیجه ۲۵-۱۸ به سود خود تمام کرد.

آمریکا دست اول این دیدار را با اختلاف ۲ امتیازی آغاز کرد و این اختلاف امتیاز در نتیجه ۱۰-۷ به سود آمریکا به ۳ رسید و توپ گیری‌های فوق العاده بازیکنان ایالات متحده باعث افزایش این اختلاف امتیاز به ۴ و بعد از آن در نتیجه ۲۰-۱۳ به ۷ امتیاز رسید و آمریکا با حفظ این اختلاف امتیاز در دست اول با نتیجه ۲۵-۱۶ بازی را به سود خود تمام کرد و آماده دست دوم این مسابقه شد.

با شروع دست دوم باز هم آمریکا شرایط ایده آلی را تجربه کرد و یک اختلاف ۴ امتیازی را با ژاپن در امتیاز ۵-۱ ایجاد کرد. ما در امتیاز ۱۱-۸ به سود آمریکا شاهد یک رالی طولانی و نفس گیر بین این دو تیم بودیم که در نهایت بازیکنان آمریکا موفق و پیروز از این رالی بیرون آمدند و امتیاز ۱۲ ام برای آمریکا بدست آمد تا همچنان این اختلاف ۴ امتیازی حفظ شود و پس از این باز هم آمریکا فاصله را بیشتر افزایش داد تا دست دوم را هم با نتیجه ۲۵-۱۸ ببرد و در دست شماری ۲ بر صفر از ژاپن پیش افتاد.

آمریکا 3-1 ژاپن

ژاپن با شروع دست سوم به بازی برگشت و با ایجاد فاصله موفق به برد این دست با نتیجه ۲۵-۱۸ شد تا در دست شماری یک دست را به نام خود ثبت کند.

ژاپن دست چهارم مسابقه را با شروع بهتری نسبت به دست اول و دوم دیدار آغاز کرد و دو تیم تا امتیاز ۱۵ تقریبا پایاپای هم پیش می‌رفتند و هنگامی که ۲ تیم در امتیاز ۱۵ برابر شدند، آمریکا باز هم آن روحیه دست‌های اول و دوم را بازگردوند تا نتیجه ۱۹-۱۵ به سود آمریکا برسد و باز هم شرایط برای ژاپن وخیم شود. آمریکا باز هم با نگه داشتن این اختلاف امتیاز دست چهارم را نیز با نتیجه ۲۵-۱۹ برد تا ۳-۱ ژاپن را شکست دهد و ژاپن نیز دومین باخت خود را در المپیک پاریس بعد از پایان این دیدار تجربه کرد.

عطنا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

روبیکا                         روبینو

بله             ایتا

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* :
* نظر:
المپیک 2024
ژاپن۲ - آلمان۳
در رقابت های والیبال المپیک پاریس ۲۰۲۴ :

ژاپن۲ - آلمان۳

تیم ملی والیبال ژاپن در اولین بازی خود در رقابت های المپیک پاریس در مقابل آلمان شکست خورد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار