۱۵ مرداد ۱۴۰۳ ۱۳:۵۱
کد خبر: ۳۰۵۶۰۳

  عطنا- شنبه دو تیم ملی بسکتبال سودان جنوبی و صربستان به مصاف هم رفتند که صربستان ۹۶-۸۵ سودان جنوبی را شکست داد.

دو تیم در طول بازی به شدت رقابت کردند و حتی زمانی که بوگدان بوگدانویچ و نیکولا یوکیچ قبل از شروع یک‌چهارمِ چهارم، ۴۳ امتیاز کسب کرده بودند، اختلاف صربستان با حریف ۱۰ امتیاز نبود.

در عوض، سودان جنوبی در ابتدای یک‌چهارم پایانی و پس از یک دانک فوق‌العاده توسط ونین گابریل که سقف استادیوم را با هیجانی که در جمعیت ایجاد کرد، منفجر کرد، به اختلاف یک امتیاز رسید. با این حال، سرمربی صربستان (سویتیسلاو پسیچ) می‌دانست که چگونه ریتم بازی را آرام کند - با بازگرداندن توپ به بوگدانویچ که پس از سه دقیقه از شروع یک‌چهارمِ چهارم به ۲۸ امتیاز رسید، یوکیچ هم‌تیمی‌های آزاد را پیدا کرد و آن‌ها اختلاف ۱۷ امتیازی ایجاد کردند.

سودان جنوبی ۱۴ پرتاب از ۳۴ پرتاب سه امتیازی خود را وارد سبد کرد که شب خوبی برای شوت‌زنی بود. اما صربستان بهتر بود و با دقت ۶۶ درصدی در دو امتیازی و ۵۲ درصدی در سه امتیازی، به اندازه کافی برای پیروزی امتیاز جمع‌آوری کرد.

در مورد سودان جنوبی، تنها گفتن اینکه آن‌ها می‌توانند به عملکرد خود افتخار کنند، حق مطلب را ادا نمی‌کند. آن‌ها خود را به عنوان جدیدترین قدرت آفریقا معرفی کرده‌اند و ثابت کرده‌اند که می‌توانند در هر محیطی رقابتی باشند. کارلیک جونز (۱۷ امتیاز، ۱۰ پاس گل) بهترین امتیازآور تیم آفریقایی بودند.

عطنا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

روبیکا                         روبینو

بله             ایتا

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* :
* نظر:
المپیک 2024
ژاپن۲ - آلمان۳
در رقابت های والیبال المپیک پاریس ۲۰۲۴ :

ژاپن۲ - آلمان۳

تیم ملی والیبال ژاپن در اولین بازی خود در رقابت های المپیک پاریس در مقابل آلمان شکست خورد.