۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ۱۷:۵۹
کد خبر: ۳۰۵۵۵۲

عطنا- رئیس بسیج اساتید دانشگاه علامه طباطبایی، طی پیامی، دریافت نشان سرو را به دکتر عبدالله معتمدی؛ رئیس دانشگاه علامه طباطبایی تبریک گفت.

دکتر ابوالقاسم فاتحی دهاقانی؛ رئیس بسیج اساتید دانشگاه علامه طباطبایی، در پیامی ضمن تبریک به دکتر عبدالله معتمدی؛ رئیس دانشگاه علامه طباطبایی، به مناسبت دریافت نشان سرو از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، ضمن آرزوی موفقیت بیش‌تر برای ایشان، به شاخص‌های دهگانه در ارزیابی عملکرد مدیران آموزش‌عالی کشور اشاره کرد و گفت " جنابعالی در بین دیگر روسای محترم دانشگاه‌ها خوش درخشیده اید".

متن پیام رئیس بسیج اساتید دانشگاه علامه طباطبایی به شرح زیر می‌باشد:

جناب آقای دکتر معتمدی رئیس محترم دانشگاه علامه‌طباطبایی

با سلام و تحیت.

دریافت نشان سرو را از دست وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری به جنابعالی و خانواده بزرگ دانشگاه علامه‌طباطبایی تبریک عرض می‌کنم. این نشان، نشان دهنده موفقیت شایسته و بایسته جنابعالی در طول مسئولیت خود در جایگاه ریاست دانشگاه علامه‌طباطبایی می‌باشد. بی شک بر اساس شاخص‌های دهگانه در ارزیابی عملکرد مدیران آموزش‌عالی کشور، جنابعالی در بین دیگر روسای محترم دانشگاه‌ها خوش درخشیده اید. شاخص‌هایی مانند؛ «مدیریت نوآورانه»، «مدیریت منابع و بهره‌وری»، «مدیریت ارزشی و فرهنگی»، «مرجعیت و دیپلماسی علمی- فناوری»، «مدیریت ارتباطات و مسئولیت اجتماعی»، «سلامت سازمانی و مبارزه با فساد»، «توسعۀ فناوری و ثروت‌آفرینی دانش‌محور»، «مدیریت راهبردی»، «مدیریت سرمایه‌های انسانی» و «حل مسئله و مدیریت بحران».

بسیج اساتید دانشگاه علامه‌طباطبایی، این موفقیت را به جنابعالی که مصداق اخلاق، اخلاص، بردباری، کوشش و مجاهدت عالمانه و همدلانه در مدیریت دانشگاه علامه‌طباطبایی هستید، تبریک عرض می‌کند و برای جنابعالی آرزوی موفقیت بیش‌تر دارد.
                                                                                                      کانون بسیح اساتید دانشگاه علامه‌طباطبایی

عطنا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

روبیکا                         روبینو

بله             ایتا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* :
* نظر:
هنر و فرهنگ1
فحش دادن بخشی از ابزار کار و سنت ماست!
حمایت بی‌شرمانه شاهین نجفی از فحاشی و توهین عناصر ضدانقلاب به مردم ایران:

فحش دادن بخشی از ابزار کار و سنت ماست!

شاهین نجفی خواننده هتاک، فحش دادن را بخشی از ابزار کار خود و از سنت‌های خود و عناصر ضد انقلاب دانست و خواست که مردم فحاشی کردن را به عنوان بخشی از فرهنگ و سنت‌های خود بپذیرند!!
هنر و فرهنگ2
پایان انحصار رسانه‌ها
کرسی آزاد اندیشی

پایان انحصار رسانه‌ها

کرسی آزاداندیشی"پایان انحصار رسانه ها" باحضور نمایندگانی ازفعالان نمایش خانگی، وی او دی‌ها و سازمان صداوسیما برگزارمی‌شود.
دروازه‌بانی، تاثیر مستقیمی بر برداشت ما از واقعیت‌های اجتماعی دارد
معرفی کتاب: "دروازه بانی"، اثر پاملا شومیکر، ترجمه دکتر حسین افخمی:

دروازه‌بانی، تاثیر مستقیمی بر برداشت ما از واقعیت‌های اجتماعی دارد

بنابر نظر پاملا شومیکر، استعاره "دروازه‌بانی" را می‌توان برای هرموقعیت تصمیم گیری و با هرمیزان اطلاعات به کار برد؛ چه این انتقال از طریق کانال‌های جمعی و چه از طریق کانال های بین‌فردی باشد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار