۱۹ تير ۱۴۰۳ ۱۵:۴۵
کد خبر: ۳۰۵۵۴۰

عطنا- بیست و ششمین جشنواره جوان خوارزمی، سی و هشتمین جشنواره بین المللی خوارزمی و سومین جشنواره نوآوری و فناوری خوارزمی برگزار می شود.

سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، همه ساله سه جشنواره‌ جوان، نوآوری و فناوری وبین المللی خوارزمی را با هدف شناسایی و معرفی طرح‌های برترعرصه علم و فناوری بر پایه بنیان‌های اجرایی قوی، نظامند و منسجم، برگزار می‌کند.
جشنواره جوان خوارزمی؛ برای رقابت دانشجویان، دانش پژوهان و نوآوران و فناوران با شرایط سنی کمتر ازسی و پنج سال (برای متولدین کوچکتر از اول فروردین ۱۳۶۸)، جشنواره بین المللی خوارزمی؛ برای رقابت صاحبان صنایع و فناوران و جشنواره نوآوری و فناوری؛ برای طرح‌های نو که دارای نوآوری‌های علمی و فنی است و طرح‌هایی که به مرحله‌ی فناوری رسیده اند، در گروه‌های تخصصی متعدد در تمامی گرایش‌ها برگزار می‌شود.
پس از ثبت نام الکترونیکی متقاضیان و انجام مراحل ارزیابی و داوری طرح ها، برگزیدگان هر جشنواره انتخاب و در مراسمی با حضور مقامات عالی مرتبه کشور معرفی و مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

متقاضیان هریک از این سه جشنواره تا پایان مردادماه فرصت دارند از طریق لینک  https://ka.irost.org اطلاعات لازم را کسب و ثبت نام کرده و یا از طریق لینک https://irost.org/sections ثبت نام و مدارک خود را بارگذاری نمایند، یا از طریق کیو آر کد درج شده در پوستر، به لینک ثبت نام دست پیدا کنند. ضمناً متقاضیان، حتما به شرایط شرکت در هریک از جشنواره ها همچون شرایط سنی دقت کافی داشته باشند.

عطنا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

روبیکا                         روبینو

بله             ایتا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* :
* نظر:
هنر و فرهنگ1
فحش دادن بخشی از ابزار کار و سنت ماست!
حمایت بی‌شرمانه شاهین نجفی از فحاشی و توهین عناصر ضدانقلاب به مردم ایران:

فحش دادن بخشی از ابزار کار و سنت ماست!

شاهین نجفی خواننده هتاک، فحش دادن را بخشی از ابزار کار خود و از سنت‌های خود و عناصر ضد انقلاب دانست و خواست که مردم فحاشی کردن را به عنوان بخشی از فرهنگ و سنت‌های خود بپذیرند!!
هنر و فرهنگ2
پایان انحصار رسانه‌ها
کرسی آزاد اندیشی

پایان انحصار رسانه‌ها

کرسی آزاداندیشی"پایان انحصار رسانه ها" باحضور نمایندگانی ازفعالان نمایش خانگی، وی او دی‌ها و سازمان صداوسیما برگزارمی‌شود.
دروازه‌بانی، تاثیر مستقیمی بر برداشت ما از واقعیت‌های اجتماعی دارد
معرفی کتاب: "دروازه بانی"، اثر پاملا شومیکر، ترجمه دکتر حسین افخمی:

دروازه‌بانی، تاثیر مستقیمی بر برداشت ما از واقعیت‌های اجتماعی دارد

بنابر نظر پاملا شومیکر، استعاره "دروازه‌بانی" را می‌توان برای هرموقعیت تصمیم گیری و با هرمیزان اطلاعات به کار برد؛ چه این انتقال از طریق کانال‌های جمعی و چه از طریق کانال های بین‌فردی باشد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار