۲۶ خرداد ۱۴۰۳ ۱۴:۵۹
کد خبر: ۳۰۵۵۱۳

عطنا- دانشگاه علامه طباطبایی، در چارچوب همکاری‌های علمی "میز روسیه‌ی دفتر همکاری‌های علمی بین‌الملل" دانشگاه علامه با دانشگاه‌های روسیه، یک هفته کارگاه‌های آموزش زبان روسی با استاد روسی برای دانشجویان این رشته برگزار کرد.
یک هفته کارگاه‌های آموزش زبان روسی با استاد روسی
به گزارش دفتر بین‌الملل دانشگاه علامه طباطبایی، یک هفته کارگاه زبان روسی از تاریخ ۵ تا ۹ خرداد ماه ۱۴۰۳ برای دانشجویان زبان روسی دانشگاه علامه طباطبایی، توسط استاد مدعو روس برگزار شد.

مدرس این کارگاه‌ها خانم دکتر ناتالیا ولادیمیروونا؛ استاد زبان روسی برای خارجیان دانشگاه تربیت مدرس مسکو بود.
یک هفته کارگاه‌های آموزش زبان روسی با استاد روسی
این کارگاه‌ها که توسط میز روسیه دفتر بین‌الملل دانشگاه علامه طباطبایی برنامه‌ریزی شده بود، هر روز از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۳ بعد از ظهر در مرکز آموزش آزاد زبان روسی دانشکده ادبیات و زبان‌های خارجه با همکاری دکتر مهناز نوروزی؛ مدیر گروه زبان روسی و استادان گروه زبان روسی دانشکده ادبیات و زبان‌های خارجه برگزار شد و استقبال بسیار خوبی توسط دانشجویان از این کارگاه‌ها بعمل آمد.
یک هفته کارگاه‌های آموزش زبان روسی با استاد روسی
کارگاه‌ها شامل موضوعات متنوعی از جمله؛ گفت و شنود، واژه‌شناسی، ضرب‌المثل‌ها و اصطلاحات عامیانه روسی و بخش‌های مختلف دستور زبان روسی بود.

گفتنی است مرکز آموزش آزاد زبان روسی با حمایت دانشگاه تربیت مدرس مسکو و آموزش و پرورش روسیه در بهمن ماه سال گذشته در دانشکده ادبیات و زبان‌های خارجی ایجاد و تجهیز شد.

یک هفته کارگاه‌های آموزش زبان روسی با استاد روسی

طی دیداری که دکتر داود حسین پور؛ معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی و دکتر نرگس سنائی؛ رئیس میز روسیه دانشگاه با دکترناتالیا ولادیمیروونا داشتند، از ایشان تقدیر و تشکر نموده و معاون پژوهشی دانشگاه ابراز امیدواری کرد که برگزاری این دست کارگاه‌ها توسط استادان دانشگاه تربیت مدرس مسکو در آینده نیز تکرار شود. وی همچنین خواستار برگزاری کارگاه‌های برخط زبان روسی  توسط این استاد زبان روسی نیز شد. خانم دکترولادیمیروونا نیزضمن استقبال از این پیشنهاد، از تجربه تدریس به دانشجویان ایران ابراز خرسندی نمود.

عطنا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

روبیکا                         روبینو

بله             ایتا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
هنر و فرهنگ1
پایان انحصار رسانه‌ها
کرسی آزاد اندیشی

پایان انحصار رسانه‌ها

کرسی آزاداندیشی"پایان انحصار رسانه ها" باحضور نمایندگانی ازفعالان نمایش خانگی، وی او دی‌ها و سازمان صداوسیما برگزارمی‌شود.
دروازه‌بانی، تاثیر مستقیمی بر برداشت ما از واقعیت‌های اجتماعی دارد
معرفی کتاب: "دروازه بانی"، اثر پاملا شومیکر، ترجمه دکتر حسین افخمی:

دروازه‌بانی، تاثیر مستقیمی بر برداشت ما از واقعیت‌های اجتماعی دارد

بنابر نظر پاملا شومیکر، استعاره "دروازه‌بانی" را می‌توان برای هرموقعیت تصمیم گیری و با هرمیزان اطلاعات به کار برد؛ چه این انتقال از طریق کانال‌های جمعی و چه از طریق کانال های بین‌فردی باشد.
نشست علمی
به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی برگزار می شود:

نشست علمی "سعدی در چین و چین در آثار سعدی"

به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی، نشست علمی"سعدی در چین و چین در آثار سعدی، در دانشکدۀ ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.
پر بازدیدها
آخرین اخبار