۰۱ خرداد ۱۴۰۳ ۱۷:۰۹
کد خبر: ۳۰۵۴۸۲

عطنا- به نقل از خبرگزاری میزان، ساسان زارعی در توضیح جزئیات مراسم وداع با پیکر مطهر شهدای خدمت در پایتخت با بیان اینکه نخستین مراسم وداع با پیکر این عزیزان در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود گفت: " تدابیر ویژه‌ای برای مراسم عزاداری به نحو شایسته تدارک دیده شده است".

وی افزود: " تعداد و حجم و ساعت خدمت‌رسانی مترو نیز افزایش یافته و مردم می‌توانند با ناوگان‌های حمل و نقل جمعی در مراسم حضور پیدا کنند".

درب‌های دانشگاه تهران از ساعت ۵:۳۰ صبح باز می‌شود
سخنگوی ستاد برگزاری مراسم شهدای خدمت در تهران گفت: " از ساعت ۵:۳۰ صبح فردا درب‌های دانشگاه تهران به استثنای درب جنوبی باز و مراسم رسمی از ساعت ۷ آغاز می‌شود، ساعت ۹ صبح نیز رهبر انقلاب یر پیکر شهدا نماز اقامه می‌کنند ".

زارعی با بیان اینکه مراسم بدرقه پیکر شهدا پس از اقامه نماز بلافاصله از دانشگاه تهران تا میدان آزادی برگزار خواهد شد تصریح کرد: " پروتکل این مراسم به مانند مراسم روز قدس و ۲۲ بهمن است و هیچ تغییری ویژه‌ای نخواهد داشت".

وی گفت: " به‌دلیل حضور مردم از سطح استان‌های همجوار برای شرکت در مراسم وداع و بدرقه، در مساجد همجوار مسیر، بستر اسکان و پذیرایی برای عزاداران در نظر گرفته شده است".

عطنا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

روبیکا                         روبینو

بله             ایتا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
هنر و فرهنگ1
پایان انحصار رسانه‌ها
کرسی آزاد اندیشی

پایان انحصار رسانه‌ها

کرسی آزاداندیشی"پایان انحصار رسانه ها" باحضور نمایندگانی ازفعالان نمایش خانگی، وی او دی‌ها و سازمان صداوسیما برگزارمی‌شود.
دروازه‌بانی، تاثیر مستقیمی بر برداشت ما از واقعیت‌های اجتماعی دارد
معرفی کتاب: "دروازه بانی"، اثر پاملا شومیکر، ترجمه دکتر حسین افخمی:

دروازه‌بانی، تاثیر مستقیمی بر برداشت ما از واقعیت‌های اجتماعی دارد

بنابر نظر پاملا شومیکر، استعاره "دروازه‌بانی" را می‌توان برای هرموقعیت تصمیم گیری و با هرمیزان اطلاعات به کار برد؛ چه این انتقال از طریق کانال‌های جمعی و چه از طریق کانال های بین‌فردی باشد.
نشست علمی
به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی برگزار می شود:

نشست علمی "سعدی در چین و چین در آثار سعدی"

به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی، نشست علمی"سعدی در چین و چین در آثار سعدی، در دانشکدۀ ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.
پر بازدیدها
آخرین اخبار