۱۵ بهمن ۱۴۰۲ ۱۹:۲۲
کد خبر: ۳۰۵۳۸۲
عطنا- به گزارش خبرگزاری عطنا، بیستمین همایش انجمن آموزش زبان ایران TELLSI و هفتمین همایش زبان انگلیسی، در دانشکده ادبیات و زبان های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد.
 
این دو همایش به همت دانشگاه علامه و سایر برگزار کنندگان همچون موسسه گلدیس، ایرسا فام و مرکز نشر دانشگاهی برگزار شد.

در این همایش سه روزه که با نخستین روز دهه فجر در 12 بهمن آغاز شد، اساتیدی چون دکتر حسن سودمند افشار، دکتر علی سلیمی، دکتر داوود حسین پور حضور داشتند.
 
رئیس دانشکده ادبیات و زبان های خارجی؛ دکتر محسن حبیبی، به عنوان میزبان این همایش، ضمن خوشامدگویی به شرکت کنندگان در همایش گفت: لازم است علاوه بر همت بر گسترش زبان انگلیسی، افراد را به الزامات فرهنگ ایرانی و زبان فارسی واقف کنیم.

دبیر اجرایی؛ دکتر معصومه استاجی، هدف از برگزاری این همایش دو ساله در گروه زبان انگلیسی و بیستمین همایش TELLSI را تقویت حوزه پژوهش تربیت معلم زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی اعلام کرد.
 
وی در ادامه افزود، محور اصلی و کلیدی همایش، ارتقای سطح توسعه معلمان زبان انگلیسی و عرضه پژوهش های نوینی است که اخیرا در این حوزه انجام شده است.

خبرنگاران: حنانه اسلامی، مریم آقازاده، سامیه مظفری
 
 

عطنا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام                                              تلگرام

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
هنر و فرهنگ1
نشست علمی
به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی برگزار می شود:

نشست علمی "سعدی در چین و چین در آثار سعدی"

به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی، نشست علمی"سعدی در چین و چین در آثار سعدی، در دانشکدۀ ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.
مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد
به همت انجمن علمی زبان چینی و مرکز تحقیقات چین،

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، با هدف توجه به پیوندهای فرهنگی ایران و چین، در ایام جشن نوروز و جشن سال نو در چین، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار