۱۵ بهمن ۱۴۰۲ ۱۸:۱۳
کد خبر: ۳۰۵۳۸۱

عطنا- به گزارش «روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران»، نخستین نشست از سلسله نشست‌های اخلاق پژوهش در خدمت توسعۀ علم و فناوری با موضوع «ارسال یگانه و چندگانه در نظام انتشار علمی؛ به سوی پیشنهادی منصفانه‌تر» و با سخنرانی دکتر رحمان شریف‌زاده، عضو هیئت علمی ایرانداک، سه‌شنبه 17 بهمن 1402 از ساعت 16:30 تا 18 برگزار می‌شود.

گفتنی است سلسله نشست‌های اخلاق پژوهش با همکاری مرکز نشر دانشگاهی و پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، با مدیریت علمی دکتر علیرضا ثقه‌الاسلامی عضو هیئت علمی ایرانداک و با هدف گسترش و ترویج ارزش‌های اخلاقی در پژوهش‌های علمی و دانشگاهی برگزار می‌شود.

افزودنی است این نشست‌ها در پیوند  https://roomeet.ir/join/guest/room?id=PeXKW برای دانشجویان، استادان، پژوهشگران و علاقمندان، به صورت آزاد و رایگان برگزار خواهد شد.

عطنا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام                                              تلگرام

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
هنر و فرهنگ1
نشست علمی
به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی برگزار می شود:

نشست علمی "سعدی در چین و چین در آثار سعدی"

به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی، نشست علمی"سعدی در چین و چین در آثار سعدی، در دانشکدۀ ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.
مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد
به همت انجمن علمی زبان چینی و مرکز تحقیقات چین،

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، با هدف توجه به پیوندهای فرهنگی ایران و چین، در ایام جشن نوروز و جشن سال نو در چین، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار