عطنا_ به نقل از شورای اطلاع رسانی دولت؛ نخستین شماره فصلنامه تخصصی با عنوان «روابط عمومی های ایران» با محوریت ضرورتها، الزامات و اقتضائات روابط عمومیهای دولتی منتشر میشود.
این فصلنامه با صاحبامتیازی شورای اطلاع رسانی دولت و با بهره گیری از ظرفیت، دانش و تجربه دانشگاهیان، پژوهشگران، متخصصان و دستاندارکاران بخشهای ارتباطات و اطلاع رسانی به منظور تقویت جایگاه، نقش و اثربخشی ماموریتها و فعالیتهای کارشناسان عرصه روابط عمومی منتشر میشود.
تولید، اشتراک گذاری و ترویج پژوهش، دانش و تجربهها، مهارتهای کاربردی، روندها و رویههای روابط عمومی اثربخش، توسعه گفتمان علمی در نظام ارتباطات و اطلاع رسانی دستگاههای اجرایی کشور، ایجاد مرجعیت اطلاعاتی، آموزشی و تحلیلی معتبر در حوزه روابط عمومی، تجربهنگاری و مستندسازی منظم و فراگیر فعالیتها، تلاشها و رویدادهای علمی و آموزشی حوزه روابط عمومیها در ایران و جهان و انعکاس دیدگاههای صاحب نظران و پژوهشگران و کارشناسان روابط عمومی در موضوعات مرتبط با نظام مسائل روابط عمومیها از اهداف اصلی این فصلنامه است.
شورای اطلاع رسانی دولت، از استادان، صاحبنظران، کارشناسان و سایر علاقهمندان حوزه روابط عمومی، رسانه و علوم ارتباطات، مدیریت رسانه و سایر حوزه های مرتبط دعوت به عمل آورده است که آثار خود را در قالب یادداشت، مقاله، ترجمه و تجربهنگاری مستند، به نشانی رایانامه:
"iranianjournal.pr@gmail.com"
ارسال نمایند.
موضوعات پیشنهادی شماره نخست فصلنامه شامل عناوین زیر است:
_الزامات کارآمدسازی جایگاه روابط عمومیها در سازمانهای دولتی
_الزامات و ابعاد روابط رسانهای در روابط عمومیهای دولتی
_ارتباطات ریسک و بحران در روابط عمومیهای دولتی
_مهارتهای کاربردی مورد نیاز برای کارشناسان روابط عمومیهای دولتی
_ارتباطات درون سازمانی در روابط عمومیهای دولتی
_روابط با ذینفعان و شهروندان در روابط عمومیهای دولتی
_صلاحیتهای حرفهای و تخصصی مدیران و کارشناسان روابط عمومیهای دولتی
_مدیریت شهرت و اعتبار در روابط عمومیهای دولتی
_پروتکلهای رسانه ای روابط عمومی دستگاههای دولتی
_ایدهپردازی و خلاقیت در روابط عمومیهای دولت
عطنا را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید:
اینستاگرام تلگرام