۲۴ مهر ۱۴۰۲ ۱۱:۱۳
کد خبر: ۳۰۵۳۱۵

عطنا - اولین پیام در میدان و به رژیم صهیونیستی بود ؟ُ یک پیام مستقیم ...:  این ارتش با همه هوش و توانمندی اش  ، دیگر آن موجود افسانه ای نیست، بلکه در حقیقت چیزی جز ارتش یک دولت مصنوعی که توسط غرب ساخته شده نیست .

پیام دوم به غرب و نظام بین الملل است . آنهایی که حقیقت حقوق بشر را نمی دانند، اما شبانه روز از آنها حرف می زنند و در واقع این انسان آنهاست که حقوق دارد، در حالی که انسان های ما حق ندارند. این پیام موید تحریف، سردرگمی و فاسد بودن این نظام بین المللی است که با  استانداردهای دوگانه، و بلکه گزینش پذیری آشناخته می شود.

پیام سوم برای مقاومت فلسطین است . شما کاری را کردید که ارتش ها بزرگ و تزیینی از آن هراس داشتند.. شما در عمق اسرائیل توانستید به همه درس  بدهید که اشغالگر غاصب نمی تواند ادامه دهد و اشغالگری تحمیل یک حقیقت است.

پیام چهارم: به رژیم‌های عربی ، به رژیم‌های فرسوده، به رژیم‌هایی که خیانت کردند، به رژیم‌هایی که فقط کرسی‌ها و تاج و تخت‌های خود را حفظ می‌کنند، ....  مواظب باشید اسرائیل هیچ سودی به شما نخواهد رساند و از شما محافظت نخواهد کرد،

پیام پنجم به آنهایی که بدنبال عادی سازی بودند... ، حمایت شما از اسرائیل در بیانیه ها و ارتباطات خود بر سرهای شما تاج شرمساری خواهد بود و این ننگ را نسل به نسل منتقل خواهید کرد و در تاریخ و آگاهی این ملت خواهد ماند که یک کشور عربی با چنین ننگی در کنار صهیونیستها بود

پیام ششم برای ملت‌های عرب است ، طوفان الاقصی .... طوفان یک ملت متحد است ....

عطنا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام                                              تلگرام

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
هنر و فرهنگ1
نشست علمی
به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی برگزار می شود:

نشست علمی "سعدی در چین و چین در آثار سعدی"

به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی، نشست علمی"سعدی در چین و چین در آثار سعدی، در دانشکدۀ ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.
مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد
به همت انجمن علمی زبان چینی و مرکز تحقیقات چین،

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، با هدف توجه به پیوندهای فرهنگی ایران و چین، در ایام جشن نوروز و جشن سال نو در چین، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار