۲۹ شهريور ۱۴۰۲ ۰۸:۳۹
کد خبر: ۳۰۵۲۵۷

عطنا - رییس دانشگاه علامه طباطبائی با تاکید بر اینکه تعداد ۲۸۰۰ دانشجوی جدیدالورود وارد دانشگاه خواهد شد، گفت: کلاس‌های درس همه دانشجویان از اول مهر ماه آغاز خواهد شد و آماده بازگشایی دانشگاه هستیم.

دکتر عبدلله معتمدی ضمن بیان این مطلب به آمادگی دانشگاه علامه طباطبائی برای بازگشایی سال تحصیلی دانشجویان اشاره کرد و اظهار کرد: امسال ما پذیرای ورود ۲۸۰۰ دانشجوی جدیدالورود در این دانشگاه خواهیم بود و با احتساب تعداد دانشجویان قبلی، در دانشگاه علامه طباطبائی بیش از ۱۴ هزار دانشجو خواهیم داشت.

وی در ادامه تصریح کرد: ما در طول تابستان تلاش کردیم در زمینه های مختلف اعم از فراهم نمودن امکانات خوابگاهی، آموزشی، فضای کلاسی و غیره تدارک لازم را ببینیم تا اگر کمی یا کاستی وجود داشته باشد برطرف نماییم. در این زمینه کار جدی که انجام دادیم این بود که خوابگاه هایی که نیاز به تعمیر و تجهیز داشتند را تجهیز کردیم و برخی از امکانات خوابگاهی نظیر تشک، فرش، تخت و غیره یا تعویض و یا تعمیر شدند.

رییس دانشگاه علامه طباطبائی یادآور شد: از جنبه آموزشی نیز ما در طول تابستان برای حدود ۲۰۰ نفر از استادان خود دوره های آموزشی داشتیم که در این دوره آمادگی هایی را برای استادان خود مطرح نمودیم و محور نشست ما نیز ایمان و امید بود و تاکید کردیم استادان ما بتوانند در طول دوره تحصیلی از ظرفیت های موجود برای افزایش امید و نشاط در بین دانشجویان استفاده کنند.

دکتر معتمدی در گفتگو با ایسنا ادامه داد: در دانشکده های مختلف دانشگاه علامه طباطبائی تدارکات خوبی برای راه اندازی مراکز نوآوری و کارآفرینی دیده شده و در این مراکز این امکان وجود دارد که دانشجویان در ارتباط با تخصصی که دارند بتوانند ایده های خود را مطرح کنند. ما نیز امکانات و شرایطی را فراهم می آوریم تا این دانشجویان بتوانند ایده های خود را به نتیجه برسانند و در نهایت آنها را به مراکز رشد معرفی خواهیم کرد. این ظرفیت برای تمامی دانشجویان و استادان خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: سال تحصیلی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی از اول مهر ماه آغاز خواهد شد و تاکید شده است از همین روز نیز همه استادان در کلاس های درس حضور داشته باشند.

رییس دانشگاه علامه طباطبائی افزود: دانشگاه ما با کمک و حمایت هایی که دریافت کرده است اگر تخصیص ها درست انجام شود، دغدغه مالی ما امسال در مقایسه با سال گذشته کمتر خواهد شد اما در حوزه عمرانی علی رغم افزایش بودجه‌ای که داشتیم همچنان اعتبارات ما ناچیز است و نمی توانیم پروژه هایی که داشتیم را به نتیجه برسانیم اما در نهایت دغدغه اصلی ما در سال تحصیلی جدید کیفیت آموزش دانشجویان است تا بتوانیم شرایطی ارائه آموزش با کیفیت را فراهم کنیم.

معتمدی تاکید کرد: ثبت‌نام خوابگاه‌های دانشگاه علامه‌طباطبائی برای نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ آغاز شده است و دانشجویان از ساعت ۸ صبح روز جمعه ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۲ می توانند در این مراکز اسکان داشته باشند.

عطنا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام                                              تلگرام

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
هنر و فرهنگ1
نشست علمی
به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی برگزار می شود:

نشست علمی "سعدی در چین و چین در آثار سعدی"

به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی، نشست علمی"سعدی در چین و چین در آثار سعدی، در دانشکدۀ ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.
مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد
به همت انجمن علمی زبان چینی و مرکز تحقیقات چین،

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، با هدف توجه به پیوندهای فرهنگی ایران و چین، در ایام جشن نوروز و جشن سال نو در چین، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار