۲۸ مرداد ۱۴۰۲ ۰۷:۳۶
کد خبر: ۳۰۵۱۷۶

عطنا - حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه در دیدار با استادان دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به شورای تحول علوم انسانی اظهار کرد: برای تغییر ساختار شورای تحول علوم انسانی نظرات مختلفی وجود دارد اما آن چیزی که باید در اولویت قرار گیر مشخص شدن تئوری علوم انسانی اسلامی است.

وی ادامه داد: از طرفی باید ساختارهای درون دانشگاهی ایجاد شود و شبکه سازی استادان علوم انسانی مدنظر قرار گیرد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید بر مدل حکمرانی علم و فرهنگ در کشور بیان کرد: مدل حکمرانی علم و فرهنگ در کشور هرمی است در حالی که باید به دنبال ایجاد مدل حکمرانی شبکه ای باشیم. بر این اساس تحوباید اساتید معتقد را شناسایی کرد و بر این مبنا شبکه ای تشکیل داد.

در ادامه این نشست عبدالله معتمدی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی با تاکید بر ایجاد شبکه ای از اساتید بیان کرد: باید از نسل اساتید که در جریان انقلاب تربیت شده اند در تحول علوم انسانی استفاده شود.

وی نیز با اشاره به مدل حکمرانی هرمی بیان کرد: اگر چنین حکمرانی در کشور ما پیاده سازی شده و مورد پذیرش است در تحول علوم انسانی نیز به کار گرفته شود تا در آینده مدل حکمرانی شبکه ای مدنظر قرار گیرد. در ادامه این نشست سایر اساتید نیز بر ایجاد شبکه استادی مناسب، توجه به دانشکده‌های الهیات در تحول علوم انسانی، توجه به انسان شناسی اسلامی و اصلاح آئین نامه ارتقا تاکید کردند.

عطنا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام                                              تلگرام

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
هنر و فرهنگ1
نشست علمی
به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی برگزار می شود:

نشست علمی "سعدی در چین و چین در آثار سعدی"

به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی، نشست علمی"سعدی در چین و چین در آثار سعدی، در دانشکدۀ ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.
مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد
به همت انجمن علمی زبان چینی و مرکز تحقیقات چین،

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، با هدف توجه به پیوندهای فرهنگی ایران و چین، در ایام جشن نوروز و جشن سال نو در چین، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار