۲۸ مرداد ۱۴۰۲ ۰۷:۱۸
کد خبر: ۳۰۵۱۷۲

عطنا - در بیانیه بسیج اساتید دانشگاه علامه‌طباطبائی در محکومیت حمله تروریستی عوامل کوردل داعش به زائران حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) آمده است:

به نام خدا
وَمَنْ قُتِلَ مَظْلُومًا فَقَدْ جَعَلْنَا لِوَلِیِّهِ سُلْطَانًا فَلَا یُسْرِفْ فِی الْقَتْلِ ۖ إِنَّهُ کَانَ مَنْصُورًا(اسرا/۳۳)

«در آستانه سالگرد حادثه تروریستی سال گذشته حرم مطهر شاهچراغ  یکبار دیگر دست جنایتکار دشمنان قسم‌خورده‌ نظام مقدس جمهوری اسلامی، در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع)، با طراحی آمریکا و اسرائیل و اجرای داعش شکست خورده گلوله هایش را به سمت هموطنان عزیز از زائران، خادمان و نمازگزان عزیز نشانه گرفت و خون پاک تعدادی از زنان و مردان خداجوی را به زمین ریخت. داعش دست پروده آمریکا و اسرائیل است که پس از شکست سنگین در تحقق تشکیل امارات اسلامی در منطقه شامات، به دست مدافعان حرم و در راس آنان شهید حاج قاسم سلیمانی، اکنون به عروسک خیمه شب بازی تبدیل شده است که با کوک سازمان‌های جاسوسی آمریکا و اسرائیل هر از چند گاهی دست به جنایتی کور می زنند.
جمهوری اسلامی ایران، درخت تناوری است که طوفان‌های سهمگین، در دوره‌ای که جوانه‌ای بیش نبود، نتوانست آن را بلرزاند،  چه رسد به اکنون که به  قدرت اول منطقه و قدرت تعیین کننده در نظام بین‌الملل تبدیل شده است. این اقدامات بزدلانه و غیر انسانی که نه ارزش نظامی دارد و نه ارزش امنیتی، از هر بی ریشه‌ای بخصوص فرزندان داعش برمی آید. انتطار می‌رود با همت مضاعف دستگاه‌های ذی‌ربط امکان تکرار این حرکات کور و ناجوانمردانه، از این شجره خبیثه و نوکران آمریکا و اسرائیل گرفته شود تا آسایش و آرامش و امنیت اجتماعی مردم و جامعه دچار مخاطره نگردد.
 بسیج اساتید دانشگاه  علامه‌طباطبائی این جنایت شوم و تعرض به ساحت مقدس حضرت شاهچراغ(ع) و  شهادت هموطنان عزیزمان را به محضر امام زمان(عج) و نایب برحقش حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و مردم شریف ایران و جامعه دانشگاهی تسلیت عرض نموده و برای روح پر فتوح شهدای حرم مطهر غفران و رضوان الهی و برای مجروحان شفای عاجل را از درگاه احدیت خواستار است و  آمادگی خود را برای جهاد تبیین در خصوص روشنگری سیاست‌ها و برنامه‌های شوم و کور آمریکا و اسرائیل اعلام می‌دارد. این بیت از حافظ را تقدیم روح پاک شهدای سال گذشته و اکنون شاهچراغ می‌کنیم.
هر شبنمی در این ره صد بحر آتشین است     دردا که این معما شرح و بیان ندارد»

بسیج اساتید دانشگاه علامه‌طباطبائی

 چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲

عطنا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام                                              تلگرام

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
هنر و فرهنگ1
نشست علمی
به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی برگزار می شود:

نشست علمی "سعدی در چین و چین در آثار سعدی"

به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی، نشست علمی"سعدی در چین و چین در آثار سعدی، در دانشکدۀ ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.
مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد
به همت انجمن علمی زبان چینی و مرکز تحقیقات چین،

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، با هدف توجه به پیوندهای فرهنگی ایران و چین، در ایام جشن نوروز و جشن سال نو در چین، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار