۱۴ مرداد ۱۴۰۲ ۰۷:۲۲
کد خبر: ۳۰۵۱۳۶

عطنا - در تمامی زمینه هایی که در دنیا وجود دارند همیشه افرادی وجود داشته اند که به عنوان افراد موفق آن حوزه شناخته شده اند و این گونه افراد همواره ویژگی هایی دارند که شما نیز اگر این نوع شخصیت را در خودتان پرورش دهید می توانید مانند افراد موفق به درامد های بالا برسید .

فضای مجازی و همینطور شبکه های اجتماعی نیز مانند دیگر زمینه های مختلف ، افراد موفقی دارد و همه ی این افراد یک سری ویژگی هایی دارند که باعث شده به موفقیت دست یابند ، و ما در این مقاله قصد داریم تا ویژگی های اصلی این افراد را با هم برسی کنیم تا شما نیز با رعایت کردن این نکات بتوانید به موفقیت در این فضا دست یابید.

جسارت و شجاعت : مولفه ی اول که از نظر بنده مهم ترین مولفه در بحث شخصیت موفق است شجاعت و جسارت افراد است ، در اینجا صرفا شجاعت به معنای نترسیدن نیست ، بلکه منظور ما از شجاعت بزرگ خواستن و بزرگ فکر کردن است . افرادی می توانند در این زمینه موفق باشند که همراه شجاعت و جسارت بزرگ فکر کردن و خارج سیستم فکر کردن را داشته باشند یا به نوعی بتوانند مخالف جهت رودخانه پیش بروند ، در فضای سنتی تجاری شجاعت و جسارت می خواهد تا افراد از آن فضا دل کنده و به سمت فضای نوین بروند که ویژگی افراد موفق جسارت آن ها در برابر تغییرات است.

خستگی ناپذیر بودن : مولفه ی بعدی که به نظر بنده یکی از مهم ترین مولفه های شخصیتی افراد موفق به حساب می آید خسته ناپذیری آن ها در برابر مسیر خود ، به ویژه سختی های مسیر است ، قطعا شما در مسیر خود همواره شکست می خورید ، زمین میخورید و گاها حرفای ناسزا از اطرافیانتان می شونید ، ولی با وجود این موارد خیلی مهم است که خستگی ناپذیر باشید و به هیچ عنوان نا امید نشوید در برابر طوفان هایی که برای شما در طول مسیر ایجاد می شود .

ایمان : مولفه ی سوم که به نظر بنده ، مولفه ای است که تداوم رشد شما و یا گاها میزان رشد شما را مشخص می کند همان میزان ایمان در درجه ی اول به خدای خود ، در درجه ی دوم نسبت به فضایی که در آن کار می کنید ، و در درجه ی سوم به خودتان است که ایمان دارید که می توانید از پس سختی های مسیر بربیایید و با سربلندی آن را پشت سر خود قرار دهید .

تعهد : مولفه ی آخر که به نظر بنده می تواند برای شما سرنوشت ساز باشد ، میزان تعهد شما نسبت به خود و نسبت به کارتان است . تعهد به این معنا است که شما عهد بسته اید که در هر شرایطی کار هایی که باید انجام شود را انجام دهید ، میزان تعهد شما زمانی مشخص می شود که همه چیز بسیار سخت ، تیره و تار است و افراد گاها این حس و علاقه ی برای ادامه دادم ندارند و افراد موفق با تعهدی که نسبت به تجارت خود دارند ، خود را نسبت به انجام کار هایی مهم و مشخص موطف می دانند و آن کار ها را به تعویق نمی اندازند.

به صورت کلی بنده ، با بررسی کردن زندگی شخصیت های مختلف ، در زمینه های مختلف به این نتیجه رسیده ام که شما با داشتن این نوع خصلت ها می توانید که موفقیت غیر قابل باوری دست یابیید ولی باید این موضوع را در نظر داشته باشید که همه ی این موارد با وجود یک موضوع است که می تواند برای شما نتیجه به دنبال داشته باشد و آن ها تلاش و کوشش بسیار زیاد است . مولفه ی اصلی برای ایجاد موارد دیگر همین زیاد کار کردن است به گونه ای که شما متوجه گذر زمان نباشید و کار خود را با عشق و علاقه پیش ببرید و به صورت قطعی مطمئن باشید با تلاش کردن بسیار و همینطور  توکل به خدا و رعایت کردن ویا به نوعی دیگر پرورش این نوع نگرش ها در شخصت خود سبب می شود تا شما به یک چهره ی شاخص و همینطور در زمینه کاری خود تبدیل شوید .
 
حسین علائیان
کارشناسی مطالعات ارتباطی
دانشگاه علامه طباطبایی

عطنا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام                                              تلگرام

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
هنر و فرهنگ1
نشست علمی
به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی برگزار می شود:

نشست علمی "سعدی در چین و چین در آثار سعدی"

به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی، نشست علمی"سعدی در چین و چین در آثار سعدی، در دانشکدۀ ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.
مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد
به همت انجمن علمی زبان چینی و مرکز تحقیقات چین،

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، با هدف توجه به پیوندهای فرهنگی ایران و چین، در ایام جشن نوروز و جشن سال نو در چین، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار