۰۸ مرداد ۱۴۰۲ ۱۰:۲۸
کد خبر: ۳۰۵۱۳۵

عطنا - قبل از اینکه بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم باید به این موضوع اشاره کنیم که ما چه تعداد مخاطب در دسترس در ایران داریم که می توانیم با این افراد فعالیت های تجاری در شبکه های اجتماعی داشته باشیم.

طبق گفته های آماری که منتشر شده است در ایران فقط و فقط در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام حدود چهل الی پنجاه میلیون ایرانی وجود دارند که از این فضا استفاده می کنند و ما در نظر بگیرید که فروشگاهی در دسترس دارید که روزانه مخاطب آن چهل میلیون نفر است . درست است که همه ی این افراد مخاطبان پیج ما نیستند ولی شما می توانید با انتخاب محصول درست ، تولید محتوای اصولی و با کیفیت میزان قابل توجهی از این مخاطبان را مجذوب خود کنید تا از کالا و خدمات شما استفاده کنند.

شما قرار است تا در فضایی تجارت کنید و از از این فضای تجاری استفاده کنید که کاملا می توانید قانون فراوانی را در آن مشاهده کنید شما باید فقط با انتخاب محصول درست وهمینطور ارایه ی خدمات محتوایی مربوط به آن می توانید این تعداد مخاطب استفاده کنید ، حالی سوال اصلی که مورد بحث ما است این است که چقدر میتوان از شبکه های اجتماعی در ایران کسب درآمد کرد ؟

به صورت قطعی می توان گفت شما می توانید در این فضا درآمد هایی را تجربه کنید که گاها حتی تصورش نیز برایتان سخت است ، بیایید از موارد جزیی به موارد کلی یک محصول پیش برویم .

شما پیجی را ایجاد می کنید و قیمت تمام شده ی آن محصول برایتان 500 هزارتومان بوده و شما 200 تومان بر روی آن سود می کشید که 100 هزار تومان آن هزینه ی تبلیغات است که به صورت دقیق در مقاله ی تبلیغات به آن می پردازیم  و 100 هزار تومان بعدی سود شما از فروش محصول است ، شما وقتی محصولی را به فروش می رسانید همان 500 هزارتومان را مجدد باید تهیه کنید که به فروش برسانید ، تصور کنید که شما از این بازار 40 میلیونی دسترسی شما فقط به صد هزار نفر است که خواهان مشاهده ی محتوای شما در مورد محصول شما است  و از این صد هزار نفر فقط و فقط ماهانه در طول یک ماه 200 نفر از محصولات شما را خریداری کنند با توجه به اینکه شما از پتانسیل این فضا حتی کمتر از یک درصد استفاده کنید سود خاصل شما می شود 20 میلیون تومان ، این عدد میزان دریافتی نماینده ی مجلسی است که در بهارستان به مردم خدمت می کند در حالی که شما با میزان بسیار کمتر از این فضا استفاده می کنید . حال ببایید اینگونه حساب کنیم که شما فعالیت مستمر دارید و کار و فعالیت خود را گسترش داده و میزان فروش خود را بیشتر می کنید.

هر کس می توانید با رعایت کردن اصول تجاری و بازرگانی در شبکه های اجتماعی و بالابردن میزان فروش خود، رقم قابل توجی برای خود ایجاد کند.

این اعداد وجود دارند و افراد زیادی هستند این درآمد ها را در این فضا بدست می اورند و یا حتی گاها بیشتر که با توجه به میزان الگوی ذهنی شما بنده نمی توان مبلغی را بگویم که برایتان در ذهنتان قابل باور باشید و لی این موضوع را مطمئن باشید که شما می توانید حتی در این فضای فراوانی و بیکران رقم های درآمدی را بدست آورید که افراد با سالیان های سال تجربه و تخصص به آن نمی رسند زیرا شما توانایی قدرت استفاده از فضایی را دارید که می توانید از آن به گونه ای استفاده کنید تا به آزادی مالی برسید ، فعالیت در این فضا و بدست آوردن این اعداد و درآمد وجود دارند ولی به هیچ عنوان در باغ سبز نیستند که برای شما یک شب اتفاق بیوفتند در طول این مسیر شما قطعا شکست می خورید ، قطعا ناامید می شوید ، قطعا افراد شما را مسخره خواهند کرد و قطعا بالا و پایین های این مسیر را تجربه می کنید ولی به یاد داشته باشید که اگر تلاش مستمر داشته باشید و موفق شوید شما نیز می توانید این اعداد را بدست آورید.
 
حسین علائیان
کارشناسی مطالعات ارتباطی
دانشگاه علامه طباطبایی

عطنا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام                                              تلگرام

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
هنر و فرهنگ1
نشست علمی
به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی برگزار می شود:

نشست علمی "سعدی در چین و چین در آثار سعدی"

به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی، نشست علمی"سعدی در چین و چین در آثار سعدی، در دانشکدۀ ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.
مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد
به همت انجمن علمی زبان چینی و مرکز تحقیقات چین،

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، با هدف توجه به پیوندهای فرهنگی ایران و چین، در ایام جشن نوروز و جشن سال نو در چین، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار