۲۶ تير ۱۴۰۲ ۰۸:۲۲
کد خبر: ۳۰۵۰۹۹

عطنا - در راستای بین‌المللی‌سازی تولیدات و نشریات علمی دانشگاه علامه طباطبائی و با همت و تلاش دست‌اندرکاران مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه و سردبیران و مدیران مسئول نشریات، ۸ نشریه دیگر به نام‌های «پژوهش‌های ترجمه در زبان و ادبیات عربی»، «پژوهشنامه مددکاری اجتماعی»، «مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»، «مطالعات رسانه‌های نوین»، «بازیابی دانش و نظام‌های معنایی»، «حکمت و فلسفه»، «Journal of Mathematics and Modeling in Finance» و «International Journal of Digital Content Management» در پایگاه بین‌المللی دواج (DOAJ) ثبت نهایی شد.

دکتر محمد شرفی، مدیر مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی، ضمن ابراز مسرت و اعلام این خبر گفت: ۸ نشریه جدید دیگر به فهرست نشریات نمایه‌شده در پایگاه بین‌المللی دواج (DOAJ) افزوده شد و تعداد نشریات نمایه‌شده در این پایگاه به ۲۹ نشریه رسید.

وی افزود: با توجه به اینکه از مزایای نمایه‌شدن نشریات در این پایگاه استنادی، افزایش خوانندگان مقالات، قابلیت دسترسی مقالات برای خوانندگان بین‌المللی و امکان استناد بیشتر به مقالات است، امید است با افزوده‌شدن هرچه بیشتر نشریات گام‌های بعدی در دستیابی به دیگر پایگاه‌های معتبر بین‌المللی همچون Scopus نیز به‌زودی محقق شود.

عطنا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام                                              تلگرام

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
هنر و فرهنگ1
نشست علمی
به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی برگزار می شود:

نشست علمی "سعدی در چین و چین در آثار سعدی"

به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی، نشست علمی"سعدی در چین و چین در آثار سعدی، در دانشکدۀ ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.
مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد
به همت انجمن علمی زبان چینی و مرکز تحقیقات چین،

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، با هدف توجه به پیوندهای فرهنگی ایران و چین، در ایام جشن نوروز و جشن سال نو در چین، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار