۲۰ تير ۱۴۰۲ ۰۷:۲۳
کد خبر: ۳۰۵۰۷۶

عطنا - در چالش همت که در اردیبهشت ماه امسال در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، به دانشجویان ۲۰۰ هزار تومان داده شد تا در دو هفته ۲۰۰ هزار تومان‌شان را بیشتر کنند.

در این مدت، تسهیلگر تیم همت برای راحت کردن این مسیر، همراه شرکت کنندگان بود. در رویداد همت ۵۰ نفر حضور داشتند که ۱۵ نفرشان وارد چالش همت شدند و ۴ نفرشان موفق به سودآوری شدند که بیشترین آن‌ها ۴میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بود، یعنی ۲۳ برابر سرمایه اولیه!

برگزاری اختتامیه چالش همّت در دانشگاه علامه طباطبایی

در اختتامیه رویداد همت که در تاریخ ۶ تیر ماه ۱۴۰۲ در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، افرادی که موفق به افزایش ۲۰۰ هزار تومان شده بودند حاضر شدند تا در مورد کسب و کاری که راه انداختند، مراحل و نتایج آن، در حضور آقای قمری، سرپرست دفتر خدمات عمومی (مرکز اصناف) وزارت صمت، توضیح دهند تا در صورت قبولی توسط داوران برای ادامه کار، تیم همت از آن‌ها حمایت کند.

علاقه مندان می‌توانند برای شرکت در رویداد‌های بعدی همت، با شماره ۰۹۳۹۲۰۳۰۶۹۷ تماس حاصل فرمایند.

عطنا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام                                              تلگرام

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
هنر و فرهنگ1
نشست علمی
به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی برگزار می شود:

نشست علمی "سعدی در چین و چین در آثار سعدی"

به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی، نشست علمی"سعدی در چین و چین در آثار سعدی، در دانشکدۀ ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.
مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد
به همت انجمن علمی زبان چینی و مرکز تحقیقات چین،

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، با هدف توجه به پیوندهای فرهنگی ایران و چین، در ایام جشن نوروز و جشن سال نو در چین، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار