۰۸ اسفند ۱۳۹۴ ۱۴:۴۶
کد خبر: ۳۰۵۰۷
BADIGARD2

به گزارش عطنا، بسیج دانشکده حقوق و علوم‌سیاسی با همکاری کانون فیلم و عکس دانشگاه، فیلم سینمایی بادیگارد را اکران می کند. این فیلم که آخرین ساخته حاتمی کیا ست، روز دوشنبه دهم اسفند ساعت ۱۳، در سالن آمفی تئاتر دانشکده مدیریت و حسابداری، به نمایش در می‌آید. همچنین بلیط فروشی از شنبه هشتم اسفند در طبقه همکف دانشکده مدیریت و سایر دفاتر بسیج انجام خواهد شد.


«بادیگارد» ساخته ابراهیم کیاست و مانند سایر آثار اخیر او، مضمونی اجتماعی دارد. این فیلم درباره یک محافظ شخصی است که در بخشی از داستان از جان یکی از شخصیتهای مهم نظام محافظت می کند اما در جایی دیگر و بر اساس حوادث متوجه می‌شود که او بیش از آن که به فکر نظام باشد به فکر منافع شخصی است. محافظ شخصی دچار تشکیک و این موضوع باعث می‌شود که محافظت از آن فرد را کنار بگذارد و به سراغ محافظت از شخص دیگری برود که یکی از فعالان هسته‌ای کشور است.


 پرویز پرستویی، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، شیلا خداداد، فرهاد قائمیان، امیر آقایی، محمود عزیزی، محمد حاتمی، پدرام شریفی، دیبا زاهدی، افسانه ناصری، سیداحسان امانی، کامران نجف‌زاده، امین میری، حمیدرضا سلیمانی، چنگیز ناروئی، سیامک سالاری و… با همراهی پریوش نظریه و هنرمند خردسال کیمیا حسینی بازیگران اصلی این فیلم هستند.


BADIGARD


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار