۱۲ تير ۱۴۰۲ ۰۶:۴۳
کد خبر: ۳۰۵۰۵۱

عطنا - در این مقاله سعی داریم تا اطلاعاتی درمورد نحوه ی کسب درآمد افراد خارج از کشور از فضای مجازی مطرح کنیم و در انتها مراحلی را به شما پیشنهاد میکنیم که شما هم میتوانید مثل آن ها کسب درآمد کنید .

فضای تجاری در خارج از کشور با ایران متفاوت تر است مشکلاتی که گاها ما در کشورمان با آن دست و پنجه نرم می کنیم ، آن ها این مشکلات را ندارند. برای مثال ما در کشور خود دسترسی به بانک های جهانی را نداریم و نمی توانیم با سایر دنیا تعاملات اقتصادی و مالی داشته باشیم به همین منظور گاها تاجران کشور ما با این مشکل اساسی رو به رو هستند.

امروزه شرکت هایی ایجاد شده اند که شما میتوانید با پرداخت مبلغ و سهمی این تعامل را برای خود ایجاد کنید و می توانند برای دوستانی که علاقه به تعاملات بین المللی دارند گزینه ی خوبی باشند. در خارج از کشور افراد می تواند یا در فروش و خدمات مستقیم به صورت دراپ شیپینگ فعالیت داشته باشند یا به صورت خرید و فروش رمز ارز های مختلف و همینطور پیش بینی سیر بازار ارز ها (ترید) کسب درآمد کنند این موارد امروزه افراد زیادی در آن فعالیت   می کنند و کسب درآمد قابل توجی از آن دارند ولی از طرفی مشکل اساسی برای افراد خارج از کشور همواره ایجاد می شود و این مشکل اینگونه است که باید مقدار قابل توجهی از سود و درآمد خود را به صورت مالیات تسلیم دولت کنند وگرنه دولت از لحاظ قانونی این اجازه را دارد تا سدی بر کارهای تجاری افراد شود و با توجه به این مشکل، علاقه ی خیلی افراد به کشور هایی مانند امارات دو چندان می شود که در آن درآمد حاصل از فعالیت های تجاری شما فاقد مالیات است و شما می توانید تمام مبلغ بدست آمده را داشته باشید و می تواند کشور های حاشیه ی خلیج همیشه فارس یک مکان عالی برای فعالیت کنندگان بازار های تجاری مختلف جهانی باشد .

از دیگر مشکلات به وجود آمده در معاملات و تجارت های جهانی در فضای مجازی تبدیل تمامی میزان سود های مختلف به دلار است برای مثال فردی در اروپا مشغول به فعالیت تجاری است و مجبور است قالب معاملات خود به دلار تبدیل کند و این امر میتواند سود خود را به مرور زمان کم و کم تر کند. برای کشور های جهان سوم این مورد می تواند یک فرصت باشد زیرا میزان ارزش پولی آن کشور در مقابل دلار کمتر بوده و این تبدیل ارزش به دلار سبب افزایش سود افراد نیز میشود ولی برای کشور های جهان اول می تواند هم سود کمتری برایشان داشته باشد و هم از طرفی مالیاتی که بر روی سود و درآمد آن ها گرفته میشود مقدار قابل توجهی از سود افراد را کم می کنند برای مثال کشور آلمان ببین حدود 22 الی 31 درصد مقدار مالیات دارد که عدد و میزان مالیات قابل توجهی است.

حال بهترین پیشنهاد چیست ؟ آیا با وجود این مشکلات می توان تعاملات تجاری با دیگر کشور ها گزینه ی مناسبی باشد ؟ بیایید در 2 موضوع بررسی کنیم موضوع فروش محصول و هم ارائه ی خدمات . در فروش محصول شما درآمد دلاری کسب می کنید واگر در کشور جهان سومی قرار داشته باشید میزان سود قابل توجهی نصیب شما می شود ولی برای ارسال آن محصول به کشور مقصد ، هزینه ی ارسال بسیار زیادی از شما گرفته می شود هم به دلیل طولانی بودن مسیر و هم به دلیل تحریم ها و نحوه ی ارسال و موارد مختلف دیگر ، ولی از طرفی شما در خدمات صرفا موارد خدمات خود را ارائه می دهید و در مقابل آن پولی را به عنوان هزینه ی خدمات دریافت می کنید ولی هزینه ی ارسال ندارید زیرا از مواردی مثل ایمیل می توانید خدمات خود را برای مشتریان و مخاطبان هدف خود ارسال کنید و از جمله کار هایی که امروزه بسیارطرفدار دارد فریلنسری است که شما با ارائه ی خدمات و انجام آن ها می توانید کسب درآمد داشته باشید و یا  از خارج کشور تعاملات راحت تری نسبت به فروش محصول در این زمینه برای شما به همراه دارد.
 
نویسنده: حسین علائیان

عطنا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام                                              تلگرام

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
هنر و فرهنگ1
نشست علمی
به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی برگزار می شود:

نشست علمی "سعدی در چین و چین در آثار سعدی"

به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی، نشست علمی"سعدی در چین و چین در آثار سعدی، در دانشکدۀ ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.
مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد
به همت انجمن علمی زبان چینی و مرکز تحقیقات چین،

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، با هدف توجه به پیوندهای فرهنگی ایران و چین، در ایام جشن نوروز و جشن سال نو در چین، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار