۱۶ خرداد ۱۴۰۲ ۰۷:۳۴
کد خبر: ۳۰۴۹۶۲

عطنا - با اعلام جدول انتخاب رشته شرکت‌کنندگان آزمون نیمه متمرکز دکتری در اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۲ از سوی سازمان سنجش آموزش کشور حدنصاب ورود به مرحله دوم آزمون نیمه متمرکز دکتری در ۱۵۰ کد رشته محل (۶۳ رشته دوره روزانه، ۵۵ رشته نوبت دوم و ۳۲ رشته پردیس خودگردان) پس از نظرخواهی و استعلام از گروه‌های آموزشی مربوطه در پایگاه ارتباطی سازمان سنجش آموزش کشور و دانشگاه ثبت شد.

در این حین به منظور هماهنگی و آمادگی برای برگزاری آزمون با معاونت‌های مختلف دانشگاه و واحد‌های مربوطه، دانشکده‌های تابعه و دانشکده مدیریت و حسابداری (محل برگزاری آزمون) و سازمان سنجش آموزش کشور تاکنون، تعداد ۶۱ مکاتبه صورت پذیرفته است.

پس از اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون نیمه متمرکز دکتری تعداد ۳۱۹۵ نفر داوطلب در ۶۳ رشته و گرایش و سه دوره روزانه، نوبت دوم و پردیس خودگردان، از تاریخ ۰۲/۰۳/۱۴۰۲ لغایت ۰۵/۰۳/۱۴۰۲ با ورود به سایت آزمون دانشگاه نسبت به ثبت‌نام اینترنتی و بارگذاری مدارک خود اقدام کردند.

با توجه به درخواست داوطلبان زمان ثبت نام، مورخ ۰۶/۰۳/۱۴۰۲ تمدید شد. به منظور پاسخ گویی به داوطلبان سامانه گفتگوی آنلاین فعال است که در ساعات غیر اداری نیز پاسخگو می‌باشد.

با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام الکترونیکی کارشناسان آموزشی حوزه ستادی مدارک داوطلبان به لحاظ آموزشی و کارشناسان پژوهشی حوزه ستادی مدارک پژوهشی بارگذاری شده از سوی داوطلبان در سامانه آزمون دانشگاه را قبل از شروع مصاحبه بررسی می‌کنند.

مرحله اجرا و مصاحبه از ثبت‌نام شدگان تمامی دوره‌ها از تاریخ ۱۷/۰۳/۱۴۰۲ لغایت ۲۵/۰۳/ ۱۴۰۲، طی ۸ روز کاری در محل دانشکده مدیریت و حسابداری برگزار خواهد شد.

برای مصاحبه دکتری سال ۱۴۰۲، ۶۳ کمیتۀ مصاحبه کننده، متشکل از رییس یا معاون آموزشی دانشکده، مدیرگروه آموزشی مربوطه و ۳ الی ۵ نفر از اعضای هیأت علمی به انتخاب شورای گروه تشکیل خواهد شد و تعداد ۱۱۸ حکم برای اعضای کمیتۀ مصاحبه کننده صادر شده.

با اتمام مصاحبه کلیۀ نمرات و حدنصاب نمره مصاحبه تا تاریخ ۳۱/۰۴/۱۴۰۲ در پایگاه ارتباطی سازمان سنجش آموزش کشور و دانشگاه ثبت خواهد شد.

تعداد ظرفیت پذیرش در دوره روزانه: ۲۰۳ نفر
تعداد ظرفیت پذیرش در دوره شبانه: ۹۳ نفر
تعداد ظرفیت پذیرش در دوره پردیس خودگردان: ۷۱ نفر
جمع کل پذیرش در مقطع دکتری سال ۱۴۰۲: ۳۶۷ نفر

با تشکر از دکتر زرگرباشی، مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه علامه طباطبایی

عطنا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام                                              تلگرام

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
هنر و فرهنگ1
نشست علمی
به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی برگزار می شود:

نشست علمی "سعدی در چین و چین در آثار سعدی"

به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی، نشست علمی"سعدی در چین و چین در آثار سعدی، در دانشکدۀ ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.
مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد
به همت انجمن علمی زبان چینی و مرکز تحقیقات چین،

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، با هدف توجه به پیوندهای فرهنگی ایران و چین، در ایام جشن نوروز و جشن سال نو در چین، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار