۰۹ خرداد ۱۴۰۲ ۰۷:۵۸
کد خبر: ۳۰۴۹۵۳

عطنا - دانشگاه علامه‌طباطبائی با صدور پیامی، اقدام اتحادیه اروپا در تحریم سازمان بسیج دانشجویی کشور را محکوم و در این زمینه بیانیه‌ای صادر کرد. متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج، مدرسه عشق و میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت یافتگان آن، نام و نشان در گمنامی و بی‌نشانی گرفته‌اند.  امام خمینی (ره)

امروز دشمنان ملت ایران و کج اندیشان مستکبر بار دیگر چهره واقعی خود را به ایرانیان نشان دادند و یکی از مردمی ترین نهادهای ایران اسلامی یعنی سازمان بسیج دانشجویی را تحریم کردند. تحریم های ظالمانه غرب نهادها، ارگان ها، شرکت ها،  تشکل ها و اشخاصی را شامل می شود که در مسیر شکوفایی انقلاب، اعتلای ایران اسلامی و حفظ ارزش ها قدم بر می دارند.

بسیج دانشجویی جریانی جوان، زنده و رونده در دانشگاه است که دغدغه همیشگی آن رشد و تعالی علمی، فرهنگی و فناوری کشور در عرصه های مختلف است. تحریم این نهاد پویا و انقلابی خود نشان از اثرگذاری، جریان سازی و مسیر درست این تشکل ارزشی در جهت کمک به اعتلای جایگاه ایران اسلامی در جهان و حفظ و معرفی ارزش های مقدس اسلام ناب محمدی دارد و به طور حتم تحمل این حد از محبوبیت بسیج دانشجویی برای مستکبران جهان به شدت دشوار است.

ترس دشمن از این نهاد تاثیرگذار کاملا مشهود و مشخص است چرا که جوانان خلاق بسیجی در جبهه علم و فناوری دور هم گرد آمده اند تا با جهاد علمی، جهاد سازندگی، مطالبه گری سیاسی، رشد فرهنگی و معنوی و جنبش نرم افزاری برای ایران اسلامی استقلال و آزادی را رقم بزنند.

دانشگاه علامه طباطبائی ضمن محکوم کردن اقدام وقیحانه اتحادیه اروپا در تحریم سازمان بسیج دانشجویی و حمایت قاطع از این نهاد، اعلام می کند، دانشگاهیان نیز همچون مردم غیرت مند در کنار دانشجویان بسیجی ایستاده و با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری و حمایت کامل از این نسل جوان و جهادی، تلاش می کند همواره مدافع ارزش های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

عطنا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام                                              تلگرام

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
هنر و فرهنگ1
نشست علمی
به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی برگزار می شود:

نشست علمی "سعدی در چین و چین در آثار سعدی"

به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی، نشست علمی"سعدی در چین و چین در آثار سعدی، در دانشکدۀ ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.
مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد
به همت انجمن علمی زبان چینی و مرکز تحقیقات چین،

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، با هدف توجه به پیوندهای فرهنگی ایران و چین، در ایام جشن نوروز و جشن سال نو در چین، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار