۰۸ خرداد ۱۴۰۲ ۰۸:۰۱
کد خبر: ۳۰۴۹۴۷

عطنا - برای نخستین بار در ایران، گروهی از استادان و دانشجویان ایرانی و افغانستانی به مناسبت روز جهانی پیاده روی برای صلح كه در بیش از ٤٠ كشور جهان برگزار می شود، در ابتکاری مشترک، مشارکت كردند.

این برنامه به ابتكار انجمن علمی مطالعات صلح ایران، موزه صلح تهران، انجمن علمی مطالعات افغانستان در دانشگاه علامه طباطبائی و گروه كوهنوردی هموطن در روز جمعه پنجم خرداد/جوزا ١٤٠٢ برگزار شد.

هدف از اجرای این برنامه، اعلام همبستگی و دوستی میان دو كشور همسایه و نیز اعلام شعار صلح برای جهان در سطح بین المللی بود.

گفتنی است شماری از مردمان ولایت نهرین در استان بغلان افغانستان نیز با همه دشواری های موجود، در این برنامه مشاركت كرده و همبستگی خود با دانشگاهیان ایرانی و افغانستانی در ایران را اعلام نموده اند.

در این برنامه برخی از اعضای هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی، از جمله دکتر صادقی، دکتر آزادمنش، دکتر عسگری (دانشکده روانشناسی)،دکتر نیسی و دکتر مدرسی ( دانشکده آمار، رایانه و ریاضی)، دکتر تیشه یار (دانشکده اکو) و دکتر دهکردی (دانشکده حقوق و علوم سیاسی) حضور داشتند.

گزارش تصویری این برنامه را با هم می بینیم:

عطنا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام                                              تلگرام

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
هنر و فرهنگ1
نشست علمی
به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی برگزار می شود:

نشست علمی "سعدی در چین و چین در آثار سعدی"

به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی، نشست علمی"سعدی در چین و چین در آثار سعدی، در دانشکدۀ ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.
مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد
به همت انجمن علمی زبان چینی و مرکز تحقیقات چین،

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، با هدف توجه به پیوندهای فرهنگی ایران و چین، در ایام جشن نوروز و جشن سال نو در چین، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار