۲۸ فروردين ۱۴۰۲ ۰۷:۰۲
کد خبر: ۳۰۴۸۲۴

عطنا - شاید وقتی در ۱۶ مرداد ۱۳۵۸ برابر با ۱۳ رمضان ۱۳۹۹ آن هنگام که پس از بمباران وحشیانه جنوب لبنان توسط رژیم غاصب و کودک کش اسراییل ، حضرت امام خمینی،  آن بی نظیر قرن ، و آن جانشین بحق حضرت صاحب الزمان،  و آن بنيان گذار جمهوری اسلامی ایران ، و آن درهم کوبنده کاخ سرخ و سفید و نیاوران ،  وقتی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را که از ایام قدر نیز هست ، به عنوان روز قدس تعیین و اعلام فرمودند، کمتر سیاستمداری بود که بتواند، پیامدهای ببن المللی این روز نمادین را در انسجام بخشی و وحدت آفرینی  مسلمانان برای از بین بردن رژیم جعلی صهیونیست ها پیش بینی کند، اما با کمال  مسرت و خوشحالی ، امروز جهانیان  شاهد ذوب شدن شیر برفی رژیم آدم کش و جنایتکار اسراییل  هستند.

در طی این حدود ۴۴ سال کاخ نشینان کاخ سفید که به عنوان رئیس جمهور آمریکا ، یکی یکی آمدند و رفتند ، اما همگی بدون شک و تردید، در یک موضوع سیاست خارجی خود و آن حمایت همه جانبه و بی قید وشرط و پر وپیمان از دولت غاصب صهیونیست ها اشتراک نظر و وحدت رویه داشتند و انصافا هم چیزی از حمایت  های مالی ، تسلیحاتی،  حقوقی،  بین المللی و سیاسی و فرهنگی در حمایت و پشتیبانی از ابن رژیم غاصب ، کم نگذاشتند.  

اما اکنون پس از آن صدها هزار دلارهایی  که خرج شد و پس از آن همه طرح های خائنانه شرم الشیخ و اوسلو و طرح خاورمیانه بزرگ و مانند آن که به میان آمد و اجرا شد ، و پس از آن همه اخلاق و رفتارهای  تجاوزگری رژیم صهیونیستی در داخل سرزمین های اشغالی ، اما امروز کدام جبهه‌ پیروز میدان و کدام جبهه‌ بازنده و شکست خورده میدان هستند؟ اسرائیلی که از درون و از بیرون در حال فروپاشی است ؟ و یا آمریکایی که از درون و بیرون ، در سطح نظم بین المللی و در سطح منطقه غرب آسیا در حال لاغر شدن و اضمحلال است،؟   و یا گروهی کوچک از  مجاهدان پاک پاخته و عاشق مکتب و مرام خمینی که اگر چه در طی ابن سال ها صدها شهید داده اند و خسارات مالی و آسیب های روانی فراوانی دیده اند ، اما امروزز، پیروز میدان  شده اند، آن هم با دستانی خالی ،

بی شک این همه تهاجمات بین المللی و حقوقی و سیاسی که آمریکایی‌ها در قالب برجام و تحریم و حمایت از آشوب گران شهریور  ۱۴۰۱ بر علیه نظام و رهبری و مردم و اکنون دولت سیزدهم از بیرون وارد کرده و می کنند و خواهند کرد و در داخل هم برخی از لیدرها و تئوریسین های غرب گرا با حقه و فریب و وارونه سازی واقعیت ها و حقایق آب به آسیاب دشمنان می ریرزند، دلیلی جز به آخر خط رسیدن  قدرت آمریکایی‌ها و پایان  عمر رژیم صهیونیستی ندارد. دلیل آن قدرتمند شدن نظام جمهوری اسلامی ایران با آن همه ی کارشکنی ها است‌. اگر می بینم امروز خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی حماس در اوج  درگیری های اخیر فلسطین اشغالی در لبنان  به دیدار سید حسن نصرالله می رود و یا زیاد النخاله  دبیر کل فلسطین  دست به تحرکات سیاسی و امنیتی می رند و با گروههای مقاومت در منطقه دیدار می کند و اگر می بینیم  رهبر جنبش انصار الله یمن با صراحت حمایت خود را از مردم و مبارزان فلسطینی بر علیه اسرائیل اعلام می کند و اگر می بینیم غالب مردم اروپا و آمریکا و جهان،  امروز ، رژیم صهیونیستی را منفور و جنایتکار می دانند،  همه و همه از نتایج و پیامدهای اعلام روز قدس در ۱۶ مرداد ۱۳۵۸ توسط ولی خدا و رهبری انقلاب است.

بی شک طبق  سنت های الهی ، پیروزی با مومنینی است که ذیل رهبری ولایت فقیه چه در زمان حضرت امام خمینی و چه پس از آن در دوره رهبری مقام معظم رهبری عزیز ، مقاوم ، صبور و با ایمان و با هوشیاری و بصیرت سیاسی در میدان حاضر هستند.

نویسنده: ابوالقاسم فاتحی

عطنا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام                                              تلگرام

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
هنر و فرهنگ1
نشست علمی
به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی برگزار می شود:

نشست علمی "سعدی در چین و چین در آثار سعدی"

به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی، نشست علمی"سعدی در چین و چین در آثار سعدی، در دانشکدۀ ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.
مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد
به همت انجمن علمی زبان چینی و مرکز تحقیقات چین،

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، با هدف توجه به پیوندهای فرهنگی ایران و چین، در ایام جشن نوروز و جشن سال نو در چین، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار