۰۵ بهمن ۱۴۰۱ ۰۹:۳۱
کد خبر: ۳۰۴۶۲۳

عطنا - به گزارش روابط عمومی، مراسم پایانی سومین جشنواره ملی طب ایرانی با حضور دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش، فاطمه محمدبیگی نماینده مجلس شورای اسلامی و جمعی از صاحب نظران، هنرمندان و علاقه مندان به طب ایرانی در هتل قلب تهران برگزار و از برگزیدگان این جشنواره تقدیر شد.

بر اساس این گزارش، «سامان خدایاری»، کارمند روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبائی در سومین جشنواره ملی طب ایرانی، مقام نخست رشته فیلم کوتاه در بخش فرهنگ و هنر را کسب کرد و جایزه خود را از دست وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دریافت کرد.

این جشنواره به همت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و به منظور شناسایی، قدردانی و حمایت از دانشمندان، پژوهشگران و نوآوران برتر و همچنین بسترسازی برای بهره‌وری بیشتر از دستاوردهای پژوهشی اندیشمندان و گسترش بازارهایی دانایی محور و دانش بنیان و آشنایی و تعامل چند جانبه بین مراکز آموزشی، تحقیقاتی و درمانی طب ایرانی در سطح ملی برگزار شد.

گفتنی است این دوره از جشنواره ملی طب ایرانی در بخش های «علمی با محورهای آموزش، پژوهش، درمان، فناوری، بین‌الملل، پیشکسوت»، «بخش ویژه با محوریت جوانی جمعیت»، «بخش فرهنگ و هنر با محورهای فیلم کوتاه و مستند، عکاسی، موشن گرافیک، پوستر و اینفوگرافیک، داستان کوتاه برای کودکان، خوشنویسی»، «بخش دانش‌آموزی با محورهای داستان نویسی، نقاشی، اسباب بازی، بازی های رومیزی و بازی های رایانه‌ای» و «بخش پیشکسوت برتر» برگزار شد و 2 هزار 35 نفر در بخش های مختلف این جشنواره شرکت کردند.

عطنا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام                                              تلگرام

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
هنر و فرهنگ1
نشست علمی
به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی برگزار می شود:

نشست علمی "سعدی در چین و چین در آثار سعدی"

به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی، نشست علمی"سعدی در چین و چین در آثار سعدی، در دانشکدۀ ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.
مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد
به همت انجمن علمی زبان چینی و مرکز تحقیقات چین،

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، با هدف توجه به پیوندهای فرهنگی ایران و چین، در ایام جشن نوروز و جشن سال نو در چین، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار