۱۴ آذر ۱۴۰۱ ۰۶:۲۱
کد خبر: ۳۰۴۴۵۴

عطنا - مهدی واحدی، معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی در مورد وقوع مسمومیت غذایی در روز‌های گذشته در برخی دانشگاه ها، چنین رویدادی را در دانشگاه علامه طباطبایی تکذیب کرد و گفت: «اولاً اصل این خبر در رابطه با نام بردن از دانشگاه علامه طباطبایی را در کنار سه دانشگاه دیگر تکذیب می‌کنیم. مسمومیت غذایی در سه دانشگاه صنعتی اراک، صنعتی اصفهان و خوارزمی کرج صحت داشته و اتفاق افتاده است، اما در دانشگاه علامه طباطبایی خیر. این اقدام برخی از خبرگزاری‌ها و کانال‌ها در فضای مجازی را کار رسانه‌ای غیرحرفه‌ای تلقی می‌کنیم. بی‌مهابا نام بردن از دانشگاه‌ها نگرانی در دل دانشجویان و خانواده‌های دانشجویان ایجاد می‌کند.»

وی در گفتگو با آنا می‌افزاید: «هیچ‌گونه گزارشی مبنی بر مسمومیت غذایی در روز‌های گذشته که مورد تأیید اداره تغذیه یا مرکز بهداشت دانشگاه علامه باشد اتفاق نیفتاده است. علائمی نیز که به‌صورت فردی ممکن است بروز کرده باشد، به‌طورمعمول از بین ۴ هزار دانشجو اتفاقی معمول شاید چندنفری دچار سو هاضمه شده باشند، هرچند که گزارشی در این خصوص هم برای ما ارسال نشده است. منصوب کردن این امر به مسمومیت کلی امری غیرواقع است.»

واحدی با اشاره به اینکه روزی در دانشگاه علامه طباطبایی این خبر منعکس می‌شود که اساساً روز جمعه است، عنوان می‌کند: «دانشگاه در این روز به‌هیچ‌وجه پخت و توزیع غذا حتی برای دانشجویان خوابگاهی نداشته و ندارد. در دانشگاهی مانند دانشگاه صنعتی اصفهان بالغ‌بر ۶۰۰ دانشجو مسموم شده‌اند، با هر منشائی چه مسمومیت غذایی یا ویروسی باید کثرت در تعداد داشته باشد. این امر تاکنون در دانشگاه علامه طباطبایی اتفاق نیفتاده است.»

وی با بیان اینکه سیستم تغذیه دانشگاه علامه یکی از دستگاه‌های با نظارت و پایش بسیار جدی است، خاطرنشان می‌کند: «در تمام رستوران‌های دانشگاه ناظرینی وجود دارند که متخصص این حوزه هستند و مراقبت‌های جدی انجام می‌شود و در تهیه مواد اولیه با بالاترین درجه کیفی و ایمنی و مراقبت انجام می‌شود. در توزیع و پخش غذای نیز موارد رعایت بهداشت به‌طور کامل انجام می‌شود. اطمینان صددرصدی می‌دهیم که هیچ‌گونه مشاهده‌ای از مسمومیت دانشجویان در دانشگاه علامه طباطبایی وجود ندارد.»

عطنا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام                                              تلگرام

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
هنر و فرهنگ1
نشست علمی
به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی برگزار می شود:

نشست علمی "سعدی در چین و چین در آثار سعدی"

به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی، نشست علمی"سعدی در چین و چین در آثار سعدی، در دانشکدۀ ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.
مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد
به همت انجمن علمی زبان چینی و مرکز تحقیقات چین،

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، با هدف توجه به پیوندهای فرهنگی ایران و چین، در ایام جشن نوروز و جشن سال نو در چین، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار