۰۷ آبان ۱۴۰۱ ۰۸:۰۸
کد خبر: ۳۰۴۳۱۸

عطنا - مکتب سرخ حسینی با خون و شهادت آغاز شد ، ادامه یافت و امروز به دست من و شما رسیده است. انقلاب اسلامی نیز با خون و شهادت شروع شد و ادامه یافت و امروز به دست من و شما رسیده است نظام جمهوری اسلامی ایران نیز ثمره و نتیجه مکتب حسینی و انقلاب اسلامی به عنوان امانتی بزرگ امروز در دستان من و شما قرار دارد.

خداوند در پشتیبانی از مکتب حسینی وانقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی نیازی به کمک ما ندارد چرا که او غنی بالذات است. اما ما برای اثبات بندگی خود نیاز به بودن در صحنه انقلاب و دفاع از نظام مظلوم جمهوری اسلامی و رهبری مقتدر و مظلوم آن حضرت آیت االله خامنه ای عزیز که خار چشم صهیونیست ها شده است ، داريم. اگر چه هزاران، مدافع سراپا آماده جان فشانی در داخل کشور و خارج کشور وجود دارد تا اگر ضرورت پیدا شد به امر رهبری در میران عمل حاضر شوند.

امروز ، هر یک از مسلمانان و مومنان ایرانی و هر کسب که خود را در درون نظام جمهوری اسلامی ایران تعریف می کند و قرار داد در معرض آزمونی سخت و پیچیده قرار دارند. آزمون هایی که تاریخ تشیع و تاریخ اسلام و تاریخ انبیاء پر است از خوش فرجامان و بد فرجامان آن، عمر سعد و حر ریاحی از تاریخ دور و حاج طیب رضایی و شعبان بی مخ از تاریخ معاصر یک نمونه آن است که هریک در میدان حق و باطل و در کشاکش دو جبهه حق و باطل یکی حق و امام حسین و دیگری باطل و یزید را انتخاب کرد . یکی حق و خمینی ندیده را انتخاب کرد و دیگری باطل و شاه دیده و شناخته شده را انتخاب کرد.

امروز هم هر یک از ما در میدان و در دو راهی های انتخاب هستیم . اساس و ریشه فلسفه بندگی خدا و یا بندگی شیطان هم در همبن آزادی انسان در انتخاب های خود در میدان حق و باطل در زیست اجتماعی و سیاسی خود بر می گردد. امروز روزی است که باید صریح و قاطع و روشن مشخص کنیم که در کدامین طرف هستیم ؟ در مکتب حسینی و در جبهه انقلاب اسلامی و در جبهه مدافعان نظام جمهوری اسلامی یا جای دبگر؟ توجه کنیم امروز جبهه‌ میانه و راه سومی وجود ندارد. . امروز نظام سراسر عفونی و جنایت پیشه برآمده از تفکر و نظام سیاسی ليبرال دمکراسی غرب و مدرنیته مستقر در کاخ سفید تا رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی و تا دولت های دنباله روی آنان در اروپا و منطقه و تفاله ها و پس ماندگان آنان از سلطنت طلبان و منافقان و گروهک های تجزیه طلب غرب و شرق و جنوب کشور و دیگر قلم به دستان و تصویرسازان و فریبکارانه در شبکه های مجازی خود فروخته و حنجره های تیز تر از خنجر در شبکه های تلویزیونی من و تو ، اینترنشنال ، بی بی سی ، صدای آمریکا و.... با مخفی شدن در پشت شعار فریبکارانه زن، زندگی آزادی خنجر جنگ شناختی و جنگ رسانه ای و خنجر گلوله های کلاشینکف را از رو بسته اند.

آنان با برساخت سازی و تولید انگاره های ذهنی و روانی و اجتماعی سراسر فریب و توهین و خشونت می کوشند تا در تهران و اصفهان و شیراز و مشهد و جای جای دبگر ایران اسلامی همان کاری را بکنند که داعشی ها در سوریه و عراق کردند. یعنی خلع سلاح اجتماعی و سیاسی از هویت زنان و مردان با غیرت ایران اسلامی ، خلع سلاح قانونی از اجرای وظایف ذاتی نهادهای حاکمیتی و اجرایی و قضایی و انتظامی تا به هدف خود که از کار انداختن نهادهای مسئول در امنیت داخلی و مرزها هستند، برسند ، و راه آن القای نوعی آنومی و هرج و مرج ملی و سراسری است تا مسیر را برای تجزیه ایران و فروپاشی سیاسی ایران برای صهیونیست هایی که دورتادور مرزهای ما آماده منتظر فرصت هستند، هموار کنند.

امروز کفر جهانی در قامت آمریکای جهانخوار تمام قد با ابزار نفاق و تحریف و تحریم های بین المللی آمده است تا پیروز از میدان خارج شود و به گمان خام و پوک خودش کاری را که ۴۲ سال است ، دنبالش بوده و نتوانسته است، انجام دهد امروز انجام دهد . پس زمانه ، زمانه مماشات و مصلحت سنجی های کاذب و رفتن در راه وسط و میانه و بیان توجیهات و یا فرار از میدان های جنک ترکیبی که امروز مردم مظلوم ایران در آن قرار دارند ، وجود ندارد. اکنون که برای همگان و بویژه صاحبان فکر و قلم و رسانه مشخص شد، دشمنان خون آشام ما ، کمر همت به ویرانی ایران و کشتن و سوزاندن کودکان و زنان و مردان ما دارند و آمده اند تا در ایران زن زندگی و آزادی را معنایی دیگر بخشند، سکوت به معنای همراهی با این جبهه شیطانی جهانی است. سکوت و یا عدم هر کاری که هر کسی می تواند انجام دهد و انجام ندهد ولو با بهانه تراشی همراهی با جبهه امام حسین نیست‌ و بی شک به معنای در جبهه حق و در جبهه امام حسین بودن نیست.

امروز دشمنان ایران زمین و دشمنان انسانیت به پشتوانه زر و زور و تزویر میخواهند همان کاری را که با لبنان و یمن و سوریه و افغانستان و عراق کردند با ایران انجام دهند و این یک تحلیل نیست که اعترافات و اهدافی است که صریحا گفته اند. باید هر چه سریعتر تر بساط این مماشات با مهره های اصلی و و مدارا و ترحم بر فریب خوردگانی که آگاهانه همراهی می کنند و وادادگی و دگرخواهانی که آگاهانه و مصرانه در طلب آزادی های فساد خیز و خانمان بر انداز می کوشند و با توهین و خشونت و فحاشی راه هر گونه تعامل سازنده را می بندند، باید مسئولین مربوطه در هر دستگاه قاطعانه برابر وظایف قانونی خود عمل کنند.

گاهی لطف زیاد وظیفه قلمداد می شود و همراهی و همدلی ، ترس و عقب نشینی تفسیر می شود. سرمای زمستان می رود و رو سیاهیش برای ذغال می ماند. بی شک تداوم وضع موجود، بستر و توری است که جبهه غربی ، عبری و عربی پهن کرده است تا بر اساس تئوری های خود به فروپاشی اجتماعی برسد و ایرانی سوخته و مردمانی خسته و دلمرده و دولتی ناکارامد و نظامی فاقد مقبولیت و مشروعیت را با هزاران هزار ساعت کار رسانه ای به خورد مردم و بویژه جوانان بدهد .نباید بیش از این به ابن جنایتکاران اتو کشیده و مدرن و تفاله های آن در منطقه فرصت داد ان شالله حتما در قدس نماز می خوانیم . این وعده ای قطعی است که بزودی فرا می رسد. و ابن تلاش های مذبوحانه موساد و سیا اگر چه خسارت بار و تاسف بار است و هزینه های زیادی را به مردم‌ ایران تحمیل می کند و جان‌ انسان های مظلومی را می گیرد ، اما قطعا و قطعا نمی تواند مانع سقوط نظام منحط سرمایه داری در جهان شود. نمی تواند مانع‌ اضمحلال رژیم کودک کش صهیونیست ها بشود و نمی تواند دلار آمریکا را آقای پول های جهان نگه دارد و نمی تواند مانع اخراج آمریکایی هااز عراق بشود و نمی تواند مانع سنت خداوند در پیروزی خون حاج قاسم سلیمانی بشود.

به برکت صلوات بر محمد و آل با سه بیت از غزلیات حافط استوار و محکم در جبهه حق می مانیم و می‌کوشیم:

عشق من با خط مشکین تو امروزی نیست   دیرگاه است کز این جام هلالی مستم
در ره عشق از آن سوی فنا صد خطر است    تا نگویی که چو عمرم به سر آمد رستم
بعد از اینم چه غم از تیر کج انداز حسود    چون به محبوب کمان ابروی خود پیوستم

 
به پاس ادب و احترام به خون شهدای شاه چراغ شیراز ، چهارشنبه چهارم آبانماه ۱۴۰۱
 
نویسنده: ابوالقاسم فاتحی دهاقانی، عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌ طباطبایی پنجشنبه، ۵ آبان ۱۴۰۱

عطنا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام                                              تلگرام

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
هنر و فرهنگ1
مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد
به همت انجمن علمی زبان چینی و مرکز تحقیقات چین،

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، با هدف توجه به پیوندهای فرهنگی ایران و چین، در ایام جشن نوروز و جشن سال نو در چین، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار