۰۵ شهريور ۱۴۰۱ ۰۷:۴۷
کد خبر: ۳۰۴۱۲۲

عطنا - دکتر عبدالله معتمدی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی به مناسبت فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند پیامی صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر است. 

به نام خدا

«با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان «رجایی و با هنر» آن دو اسوه و الگوی اخلاص ،تعهد، ساده زیستی و خدمت، و با امید به آنکه بتوانیم از منش و مردم داری آن شهیدان بزرگوار درس بگیریم. ضمن تبریک هفته دولت به همه دولتمردان و کارکنان دولت به ویژه همکاران دانشگاهی، از خداوند متعال، سلامتی، سعادت و توفیق هر چه بیشتر شما را در خدمت به جامعه علمی کشور مسئلت دارم.
در فرهنگ اسلامی، درخواستها و نیازهای مردم به سوی ما نعمت الهی دانسته شده و به ما توصیه شده است که از آنها خسته نشده و آنها را به دیگران محول نکنیم. اکنون که این فرصت را پیدا کرده ایم تا در دانشگاه خدمتگزار فرهیختگان جامعه باشیم با وقوف به آثار ماندگار خدمت به دانشگاهیان به ویژه دانشجویان عزیز که صاحب نظران، مسئولان و مدیران آینده جامعه هستند تلاش می کنیم تا همواره با خلوص، بصیرت، صبر و پیگیری مجاهدانه در خدمت به آنها از هیچ تلاشی فروگذار نباشیم.
سلامت و ارتقای کنش گری نظام اجتماعی به مثابه یک مجموعه و شبکه درهم تنیده شده و متداخل مستلزم حساسیت، پذیرش و ایفای نقش تمامی کنشگران آن نظام است. ضمن آنکه نظام اجتماعی ما با اهداف بلندی که در جهت تمدن سازی اسلامی دارد و با سرمایه گذاری گرانقدری که در نتیجه خون شهدا و تلاش مجاهدان عرصه های علم و معرفت حاصل شده است، شجره طیبه ای را خلق کرده است که وظیفه یکایک ما را برای حفاظت و حراست از آن چند چندان می کند. 
ما در دانشگاه علامه طباطبائی همکاران بزرگی همچون شهید رفیعی را داشتیم که هر قدر شبانه روز هم در زحمت و تلاش باشیم کار ما با رنجی که آن شهید از آزار و اذیتی که تجربه کرد برابری نمی کند. 
از خداوند بزرگ عاجزانه می خواهیم که توان ما را در خدمت به خودش و آحاد مردم بیشتر کند و ما را بر انجام وظایف مان آگاه ، عامل و ثابت قدم بدارد.»
                                                                                   عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی

عطنا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام                                              تلگرام

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
هنر و فرهنگ1
نشست علمی
به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی برگزار می شود:

نشست علمی "سعدی در چین و چین در آثار سعدی"

به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی، نشست علمی"سعدی در چین و چین در آثار سعدی، در دانشکدۀ ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.
مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد
به همت انجمن علمی زبان چینی و مرکز تحقیقات چین،

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، با هدف توجه به پیوندهای فرهنگی ایران و چین، در ایام جشن نوروز و جشن سال نو در چین، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار