۲۱ خرداد ۱۴۰۱ ۰۷:۱۴
کد خبر: ۳۰۳۹۳۸

عطنا - انجمن اسلامی حکمت دانشگاه علامه طباطبایی طی نامه‌ای از اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درخواست کرد تا با استفاده از ابزار‌های قانونی نظیر ممنوع‌الکاری و حذف معافیت مالیاتی مانع سیاه‌نمایی سلبریتی‌ها در جشنوار‌های بین‌المللی شود.

متن این نامه به شرح زیر است:

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که خود متولی بسیاری از کار‌های فرهنگی مثل سینما و تاتر و موسیقی است باید توان اداره این امور را با توجه به فرهنگ حاکم داشته باشد که اگر این مهم رخ ندهد در اصل دچار دو گانگی خواهد شد.

در چند روز گذشته شاهد حضور بازیگرانی در جشنواره تماما سیاسی کن بودیم برخی از بازیگران صحبت‌هایی جلوی دوربین رسانه‌ها انجام دادند که پر از سیاه نمایی و مخالفت با فرهنگ ایرانی اسلامی بود و در صحبت‌ها و یا رفتار و پوشش خود طوری عمل کرده بودند نه تنها بویی از فرهنگ ایرانی نداشت که در برخی مواقع بی اخلاقی نیز رخ داده بود. این افراد که امروزه در جشنواره‌های خارجی حضور پیدا کرده و نطق می‌کنند، ارتزاقشان از بودجه کشور است و درست نیست که پول این کشور را بگیرند و لگدی نثارش کنند.

این افراد در داخل کشور حرفی نمی‌زنند و تا پایشان به جشنواره بین المللی باز می‌شود سریع نقشی مخالف با سیاست‌های کشور برای خود بوجود می‌آورند. با توجه به افزایش چنین رفتار‌هایی از سوی سلبریتی ها، اگر جلوی این صحبت‌ها و رفتار‌های نادرست و سیاه گونه گرفته نشود در آینده دچار معضلی به مراتب جدی‌تر خواهیم بود. ما دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی (ره) از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌خواهیم تا به عنوان متولی امر، با استفاده از ابزار‌های قانونی خود مانند برداشت معافیت مالیاتی و ممنوعیت از کار و... جلوی این گونه سیاه نمایی علیه کشور را بگیرد.

عطنا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام                                              تلگرام

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار