۰۶ خرداد ۱۴۰۱ ۱۳:۳۳
کد خبر: ۳۰۳۸۹۳

عطنا - دکتر سید احمد حسینی حاجی بکنده رئیس اسبق دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی و از اساتید برجسته مددکاری اجتماعی دارفانی را وداع گفت.

دکتر حسینی عضو هیات علمی بازنشسته دانشکده علوم اجتماعی و رئیس اسبق این دانشکده بوده و مقالات متعددی در زمینه سیاست گذاری اجتماعی در حوزه آسیب های اجتماعی، مبارزه با اعتیاد و غیره به رشته نگارش درآورده اند.

مرحوم دکتر حسینی همکاری های گسترده ای با کمیته امداد امام خمینی، سازمان بهزیستی کشور و سایر نهادهای فعال در حوزه مددکاری اجتماعی داشته اند.

عطنا درگذشت این استاد برجسته علوم اجتماعی کشور را به عموم دانشگاهیان و به خصوص دانشگاهیان علامه طباطبایی و نیز جامعه مددکاری کشور تسلیت می گوید.

دکتر وحید شالچی دانشیار گروه جامعه شناسی دانشگاه علامه طباطبائی و معاون سابق فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی ایشان را جلوه مددکاری ایران و تجسم معلمی دانست و افزود: وی استادی متبسم، خوشرو، نیک نفس و مهربان بود و از حسن خلق و صفای روح برخوردار بود. وی حضور و کنش مرحوم دکتر حسینی را معطوف به انسجام و در جهت مقابله با دوپاره‌گی ها توصیف کرد.

عطنا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام                                              تلگرام

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
هنر و فرهنگ1
نشست علمی
به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی برگزار می شود:

نشست علمی "سعدی در چین و چین در آثار سعدی"

به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی، نشست علمی"سعدی در چین و چین در آثار سعدی، در دانشکدۀ ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.
مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد
به همت انجمن علمی زبان چینی و مرکز تحقیقات چین،

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، با هدف توجه به پیوندهای فرهنگی ایران و چین، در ایام جشن نوروز و جشن سال نو در چین، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار