۰۱ اسفند ۱۴۰۰ ۰۹:۵۳
کد خبر: ۳۰۳۵۴۴

عطنا- نشست علمی زبان و سیاست در خاورمیانه به همت کمیتۀ روابط بین الملل انجمن علوم سیاسی ایران با همراهی خانه اندیشمندان علوم انسانی، مرکز مطالعات سیاسی و اقتصادی دانشگاه شهید بهشتی و انجمن علمی زبان و ادبیات فارسی برگزار می شود.

دو قرن ستیز؛ سیاه نامه دویست ساله  استعمار در فارسی ستیزی و فارسی هراسی با ارائۀ دکتر سید محسن حسینی مؤخر، دانشیار زبان و ادبیات فارسی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، حكومت ايران، زبان فارسي و تاثير آن بر سياست داخله و خارجه با ارائۀ دکتر روح الله اسلامی، استاديار علوم سياسي دانشگاه فردوسي مشهد، مبانی نظری و تاریخی زبان ملی در ایران با ارائۀ دکتر محمدعلی بهمنی قاجار، مدرس حقوق بین الملل دانشگاه و وکیل پایه یک دادگستری از جمله سخنرانی های این شنست علمی است.

گفتنی است، این نشست با دبیری دکتر مهدی زیبائی، دوشنبه 02 اسفند 1400 ساعت 20 در آدرس https://www.skyroom.online/ch/hossein5092811/ipsa  برگزار می شود.

زبان و سیاست در خاورمیانه

عطنا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام                                              تلگرام

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
هنر و فرهنگ1
نشست علمی
به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی برگزار می شود:

نشست علمی "سعدی در چین و چین در آثار سعدی"

به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی، نشست علمی"سعدی در چین و چین در آثار سعدی، در دانشکدۀ ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.
مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد
به همت انجمن علمی زبان چینی و مرکز تحقیقات چین،

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، با هدف توجه به پیوندهای فرهنگی ایران و چین، در ایام جشن نوروز و جشن سال نو در چین، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار