عطنا- این همایش با همکاری گروه تکنولوژی آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی و سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش و به منظور مهیا ساختن زیرساختهای لازم برای ورود به عصر جدید آموزش یعنی یادگیری ترکیبی برگزار میشود.
بر این اساس، این همایش 15 محور کلی شامل فلسفه و تئوریهای یادگیری سیار؛ اجتماعات وبمحور و ابزار و رسانههای اجتماعی و تعاملات آنها؛ حکمرانی و سیاستگذاری سازمانهای آموزشی در دوران کرونا و پسا کرونا؛ یکپارچگی و انسجام عناصر درونی، محیطی و پشتیبانی در آموزش مجازی؛ تغییر سبک زندگی و نقش خانه و مدرسه در ارتقای کیفیت آموزشی؛ مطالعهی تطبیقی دربارهی آیندهی آموزشهای فراگیر و بینالمللی؛ تقویت زیرساختهای فنی و سامانهای، اجتماعی، اخلاقی و تربیت نیروی انسانی؛ دستاوردها و تجارب موفق ملی و بینالمللی در کاربرد یادگیری سیار؛ مؤلفههای آموزشی در یادگیری سیار: راهبرد آموزش، تولید محتوا، ارزشیابی؛ تغییر پارادایم آموزشی در پسا کرونا، رسالت و نقش دانشگاه؛ کرونا و وضعیت یادگیری در حیطههای شناختی، عاطفی و روانی حرکتی؛ الگوهای طراحی آموزشی و محیط یادگیری در کرونا و پسا کرونا؛ یادگیری سیار در آموزش ویژه؛ راهکارهای بهرهمندی نابرخوردارها از یادگیری سیار و سایر موضوعات مرتبط با یادگیری سیار و آموزش در عصر کرونا و پساکرونا، میشود.
شایان ذکر است زمان ارسال مقالات این همایش 30 آذرماه بود که تا 10 بهمن ماه 1400 تمدید شده است.
علاقمندان میتوانند آثار خود را به نشانی دبیرخانهی دائمی: تهران، بزرگراه شهید همت دهکده المپیک دانشگاه علامه طباطبائی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی طبقه چهارم - مرکز یادگیری ارسال کنند و یا از طریق سایت همایش به نشانی mlearning2.atu.ac.ir و تلفن تماس تلفن: 48393938-021 همراه: 09012878430 تماس بگیرند.
عطنا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید: