۲۷ آذر ۱۴۰۰ ۱۴:۵۵
کد خبر: ۳۰۳۳۰۳

عطنا- کنفرانس‌های سالانه مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، رویدادهاى هدفمندی هستند که اگرچه به تولید دانش و هم‌افزایی علمی در مباحث مربوط به پیشرفت کمک خواهند کرد، اما هر کدام هدف خاصی را در تعریف و شکل­‌گیری موضوعیِ بخشی از شاکله کلی الگو و نقشه‌ی راه تدوین آن، دنبال می‌­کنند. طرح ابعاد و زوایای مختلف موضوعات در هر کنفرانس و پرداختن به آن‌ها، زمینه گسترش و تعمیق تأملات فکری و مطالعات و تحقیقات علمی صاحب‌نظران را به شکلی هم‌­افزا و همگرا فراهم خواهد ساخت و می‌تواند بستری مناسب برای پاسخگویی به برخی از پرسش‌­های بنیادین و کلان الگو و تبادل­‌نظر در مورد آن‌ها را بوجود آورد.

بر این اساس، این کنفرانس 28 و 29 اردیبهشت ماه به دو صورت حضوری و مجازی برگزار می شود.

بنا بر اعلام دبیرخانه، آخرین مهلت ثبت‌نام و ارسال مقاله 30 دی ماه 1400 است و مقاله های پذیرفته شده کنفرانس، علاوه بر انتشار در کتاب کنفرانس و انتشار الکترونیکی در وبگاه کنفرانس، در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) نیز نمایه می شود.

بهره­‌گیری از ظرفیت علمی کشور برای پاسخگویی به برخی پرسش‌های بنیادین در حوزه پیشرفت اسلامی ایرانی و کمک به تکمیل بخشی از مدل مفهومی الگوی پیشرفت، رصد فعالیت‌­های علمی در موضوع کنفرانس و دستیابی به آخرین یافته­‌های پژوهشی، موج‌آفرینی و جریان­‌سازی فکری در حوزه مباحث پیشرفت و ایجاد بستری مناسب برای پژوهشگران این عرصه جهت ارائه نظرات در محیطی عالمانه و نقد و پالایش آن‌ها، فرصت‌­سازی برای پژوهشگران جوان به منظور آشنایی با مسائل و موضوعات اساسی حوزه پیشرفت و ارائۀ گزارش از فعالیت‌های جاری مرکز به جامعه علمی کشور و هم‌فکری برای گام‌های بعد از جمله اهداف این کنفرانس است.

علاقه مندان برای ارسال آثار می توانند به وبسایت این کنفرانس به آدرس http://conference.olgou.ir مراجعه کنند.

یازدهمین کنفرانس الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت برگزار می‌شود

عطنا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام                                              تلگرام

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
هنر و فرهنگ1
نشست علمی
به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی برگزار می شود:

نشست علمی "سعدی در چین و چین در آثار سعدی"

به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی، نشست علمی"سعدی در چین و چین در آثار سعدی، در دانشکدۀ ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.
مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد
به همت انجمن علمی زبان چینی و مرکز تحقیقات چین،

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، با هدف توجه به پیوندهای فرهنگی ایران و چین، در ایام جشن نوروز و جشن سال نو در چین، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار