۱۰ آبان ۱۴۰۰ ۱۰:۴۲
کد خبر: ۳۰۳۱۳۹

عطنا - به همت کرسی ارتباطات علم و فناوری یونسکو در مجموعه پیش‌نشست‌های یازدهمین همایش سلامت روان و رسانه نشست «اینستاگرام، جهان‌زیست نوجوان امروزی؛ فرصت یا تهدید» برگزار می شود.

به گزارش دبیرخانه‌ همایش سلامت روان و رسانه، پنجمین برنامه از نشست‌های لایو اینستاگرامی با عنوان «اینستاگرام، جهان زیست نوجوان امروزی؛ فرصت یا تهدید» با حضور دکتر فاطمه نوری‌راد، پژوهش‌گر کودک و رسانه و دکتر مهشید رابطیان، فوق‌تخصص روان‌پزشکی کودک و نوجوان پنج‌شنبه ۱۳ آبان ساعت ۲۱ از طریق اکانت اینستاگرام همایش سلامت روان و رسانه برگزار می‌شود.

این گفت‌وگو به اهمیت رسانه‌های اجتماعی به‌ویژه اینستاگرام در هویت‌یابی نوجوانان، ویژگی‌های این نسل، پیامدهای مثبت و منفی این فضا برای نوجوانان و توصیه‌ها و راهکارهایی برای شنیدن صدای نسل نوجوان می‌پردازد.

نشانی اکانت همایش

https://instagram.com/mental_health_media_unesco

فرصت ها و تهدیدات اینستاگرام برای نوجوانان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
هنر و فرهنگ1
نشست علمی
به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی برگزار می شود:

نشست علمی "سعدی در چین و چین در آثار سعدی"

به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی، نشست علمی"سعدی در چین و چین در آثار سعدی، در دانشکدۀ ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.
مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد
به همت انجمن علمی زبان چینی و مرکز تحقیقات چین،

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، با هدف توجه به پیوندهای فرهنگی ایران و چین، در ایام جشن نوروز و جشن سال نو در چین، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار