۱۰ شهريور ۱۴۰۰ ۱۳:۱۴
کد خبر: ۳۰۲۹۹۷

عطنا - انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات سعی دارد با برگزاری مجموعه نشست‌هایی در سه محور علم، فرهنگ و ارتباطات ضمن آگاهی از مسائل مهاجران افغانستان، راهکارهای حل این مسائل در ایران را بررسی کرده و با ارائه توصیه‌های سیاستی به نهادهای ذی‌ربط، گام کوچکی برای همدلی و همیاری با مردم افغانستان بردارد.
 
محور یکم «علم در خدمت مهاجران افغانستان» می باشد و نشست اول دوشنبه، ۱۵ شهریور ۱۴۰۰، ساعت  ۱۸ تا ۲۰ با حضور دکتر بهرام صلواتی (مدیر رصدخانه مهاجرت ایران) دکتر عبدالحمید علیزاده (معاون مرکز همکاری‌های بین‌الملل وزارت علوم) و خانم سهیلا عرفانی (استاد دانشکده ژورنالیسم دانشگاه هرات) برگزار خواهد شد.

نشست دوم، دوشنبه، ۲۲ شهریور ۱۴۰۰، ساعت ۱۸ تا ۲۰ با حضور دکتر عباس قنبری باغستان (مدیرکل روابط عمومی دانشگاه تهران) دکتر رسول صادقی (رئیس موسسه تحقیقات جمعیت کشور) و دکتر سید عسکر موسوی (استاد دانشگاه و پژوهشگر افغانستان) برگزار می شود.

علافه مندان می توانند از طریق لینک زیر در این نشست ها شرکت نمایند.


https://meeting.atu.ac.ir/ch/cci

برگزاری نشست «علم در خدمت مهاجران افغانستان»

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
هنر و فرهنگ1
نشست علمی
به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی برگزار می شود:

نشست علمی "سعدی در چین و چین در آثار سعدی"

به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی، نشست علمی"سعدی در چین و چین در آثار سعدی، در دانشکدۀ ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.
مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد
به همت انجمن علمی زبان چینی و مرکز تحقیقات چین،

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، با هدف توجه به پیوندهای فرهنگی ایران و چین، در ایام جشن نوروز و جشن سال نو در چین، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار