۰۲ اسفند ۱۳۹۴ ۰۹:۲۰
کد خبر: ۲۹۹۶۸

به گزارش عطنا هفتمین نشست روسای دانشگاه‌های بزرگ کشور، طی دو روز از 29 بهمن ماه و به میزبانی دانشگاه امیرکبیر در محل پردیس بین المللی این دانشگاه در قشم برگزار شد.


photo_2016-02-20_14-56-40
دکتر حسین سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی نیز با حضور در این نشست، همراه با روسای دیگر دانشگاه‌های برتر و بزرگ کشور، در خصوص بررسی مسائل و مشکلات و نیز اتخاذ تدابیر مشترک به بحث و بررسی پرداختند.


رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این باره گفت: باتوجه به نزدیک شدن به زمان انتخابات محور اصلی جلسه روسای دانشگاه‌های برتر کشور مربوط به موضوعات انتخاباتی و آیین نامه بلاغی در این زمینه بود.
احمد معتمدی افزود: هفتمین نشست روسای دانشگاه‌های بزرگ کشور در پردیس بین المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در قشم برگزار شد که در این جلسه مباحث دانشجویی و فرهنگی دانشگاه ها با حضور معاونان فرهنگی و دانشجویی وزارت علوم بررسی شد.
وی تصریح کرد: باتوجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات مسائل مربوط به نقش دانشگاه‌ها در خصوص انتخابات مورد بررسی قرار گرفت.


رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به آیین نامه وزارت علوم درخصوص برنامه های انتخاباتی در دانشگاه‌ها گفت: در این جلسه آیین‌نامه این وزارتخانه مورد تاکید قرار گرفت که طبق این آیین نامه دانشگاه‌ها باید در این حوزه فعال باشند.
معتمدی خاطرنشان کرد: نوع برنامه های دانشگاه‌ها در زمینه انتخابات باید به نحوی باشد که تبدیل به میتینگ انتخاباتی نشود و برنامه ها استقبال از گروه خاص نباشد.
وی با بیان اینکه رسالت دانشگاه شفاف سازی است، گفت: محیط دانشگاه به نحوی است که دانشجویان و اساتید می‌توانند سوالات خود را از مسائل مختلف مطرح کنند.
رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر خاطرنشان کرد: مباحث دانشجویی مانند مشکلات خوابگاه و تغذیه نیز در این جلسه مطرح شد که این مشکلات با حضور رئیس سازمان امور دانشجویان بررسی شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار