۱۴ بهمن ۱۳۹۳ ۱۸:۴۲
کد خبر: ۲۹۶۹

سایت دانشگاه علامه نوشت:


اولین کنفرانس بین المللی استراتژی برند با مشارکت فعال دانشگاه علامه طباطبائی و با حضور استادان، صاحبنظران و کارشناسان داخلی و خارجی 5 الی 19 بهمن ماه جاری در محل سالن اجلاس سران برگزار گردید.


این همایش که با هدف فراهم کردن زمینه‌ای برای مشارکت و تعامل دانشگران، پژوهشگران، متخصصان و مدیران این حوزه و نیز و تعامل دانشگاه‌ها، سازمانها و شرکت‌های دولتی و خصوصی، مراجع قانو‌ن‌گذاری آن و همچنین معرفی تجارب ملی و بین‌المللی در برند و برندسازی، برگزار گردید اساتید و مدرسان ایرانی و خارجی درباره موضوعات مختلف برند و برند سازی به بحث و تبادل نظر پرداخته و آخرین یافته ها و تجارب خود را در قالب سخنرانی و برگزاری کارگاه های آموزشی ارائه نمودند.








دانشکده مدیریت و حسابداری با همکاری در بخش برگزاری و میزبانی از یک سو و از سوی دیگر با مشارکت استادان و دانشجویان خود به صورت جدی در برگزاری این همایش نقش داشت، به طوری که در بخش ارایه مقالات تخصصی و کارگاه های آموزشی این همایش که در محل سالن شورای دانشکده مدیریت و حسابداری برگزار گردید استادان و صاحبنظران این حوزه به ارایه نظرات، یافته ها و دیدگاه های علمی خود در قالب سخنرانی و برگزاری کارگاه آموزشی پرداختند. سخنرانی دکتر نهمه آزوری از لبنان، دکتر آسوک کومار سوآمیناتان از هندوستان، خانم کلارالی از کلمبیا از استادان خارجی و دکتر وحید ناصحی فر، علیرضا مجاهدی نسب، دکتر اسماعیل قدیمی، از استادان داخلی بودند که در این همایش و در موضوعات مختلف این حوزه از جمله مدیریت سفر برند، رشد فزاینده و پایان ناپذیر شیوه های مدیریت برند، موقعیت یابی برند و ارزیابی دارائی های نامشهود، هشت ضلعی مهندسی برند، نقش شبکه های اجتماعی در توسعه برند و جایگاه روابط عمومی ها در برند سازی و ... به ارائه مطالب پرداختند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار