به گزارش عطنا، دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی استراتژی برند در راستای تعهد به قطعنامه سال اول با در نظر گرفتن اصول مشارکت و علمی بودن، در جهت تقویت و تسریع توسعه دانش برند در بدنه شرکتها و سازمانهای خصوصی و با نگرش ناشی از همراهی ارگانها و سازمانهای حاکمیتی و دانشگاهها، و همچنین با حمایت اساتیدی از معتبرترین دانشگاههای ایرانی و بینالمللی، بر خود وظیفه میداند تا ضمن حفظ ارزشها و اهداف سال اول، دومین کنفرانس بین المللی استراتژی برند را با دقت و کیفیت بالاتری برای تکمیل اهداف و برنامه های آغاز شده از سال پیش در روزهای 29 و 30 دی ماه سال 1394 در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار نماید. شایان ذکر است دانشگاه علامه طباطبایی حامی علمی کنفرانس استراتژی برند میباشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام به وبسایت کنفرانس مراجعه نمایید.
آدرس وبسایت کنفرانس: www.brandconf.ir