۰۳ تير ۱۳۹۹ ۱۱:۴۶
کد خبر: ۲۹۵۸۱۸
ماسک
جلسه مجازی کارگروه ملی آسیب‌شناسی پساکرونا برگزار شد و طی آن مقرر شد که سامانه ساهوپ (سامانه سیاست گذاری هوشمند بحران‌های اپیدمیک) تشریح شود.

به گزارش عطنا، در این جلسۀ مجازی همچنین مقرر شد که همکاری گسترده ای میان رشته‌های مختلف در جهت ساخت سامانه ساهوپ صورت پذیرد.


شبیه سازی آنلاین سامانه ساهوپ در زمینه های سیاست قرنطینه عمومی، سیاست اصلاح رفتار، قرنطینه هوشمند و تحلیل حساسیت و نتایج کلی، ضرورت پیش‌بینی، طراحی و شبیه‌سازی سامانه در زمینه ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره، پرسش و پاسخ در زمینه سامانه ساهوپ با نگاه کلان، پیگیری فعالیت‌های پژوهشی و تهیه بسته‌های آموزشی، طراحی و ایجاد هسته‌های پژوهشی در دانشگاه‌های متعدد کشور، برگزاری همایش ملی پیرامون موضوعات مرتباط با بحران کرونا در اسفند 99، اعلام همکاری دانشگاه های مختلف کشور با کارگروه ملی جهت انجام پژوهش های کاربردی از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بودند.
گفتنی است، اعلام نیاز مردم به دستاوردهای فرهیختگان دانشگاهی در زمینه آگاه سازی مردم از ابعاد کرونا در کشور و دعوت از استادان برای افتتاح دبیرخانه کارگروه در دانشگاه علامه طباطبائی از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار