۲۵ فروردين ۱۳۹۹ ۱۶:۵۶
کد خبر: ۲۹۳۷۰۰
حسام خضری

حسام خضری، دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت رسانه دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی که به کرونا مبتلا شده است طی پیام تصویری گفت: بعد از اینکه متوجه شدم یک سری علائم از ویروس کرونا دارم، تست دادم و نتیجه آن مثبت شد. از مهمترین مسائلی که می تواند باعث ابتلای افراد به این ویروس باشد، مواجهه زیاد با افراد ناقل و مبتلا است.


به گزارش عطنا، این دانشجوی دانشگاه علامه طباطبائی که خود در یکی از بیمارستان های تهران مشغول به کار است، در ادامه بیان کرد: کادر بیمارستانی مواجهه زیادی با این بیماران دارند در نتیجه خطر ابتلای آنها بالا است. به همین دلیل از شما دوستان عزیز درخواست می کنم که «در خانه بمانید» تا کمتر با این ویروس مواجهه داشته باشید.


خضری در ادامه با اشاره به علائم این بیماری که خود به آن دچار شده، گفت: داشتن تب، بی حالی و سرفه های خفیف از علائم شروع کنندۀ این بیماری است.


او تنگی نفس را علامت دیگر این بیماری خواند و تاکید کرد: اگر شما هم این علائم را داشتید، احتمالاً مبتلا به این بیماری شده اید، ولی به هیچ وجه نگران نباشید چون این بیماری با مصرف داروهای مناسب رفع خواهد شد و در صورتی که بیماری زمینه ای هم ندارید، قطعاً بهبود پیدا خواهید کرد.


گفتنی است، این دانشجوی دانشگاه در حال طی دوران بهبود خود است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار