۲۹ اسفند ۱۳۹۸ ۰۱:۳۱
کد خبر: ۲۹۲۹۸۰
Untitled-1

کمپین عطنا به همت جمعی از دانشجویان علاقه‌مند و باپشتکار دانشگاه علامه‌طباطبائی در راستای آگاه سازی مردم و خانواده ها در قالب «سفیران آگاهی» راه اندازی شد.


به گزارش عطنا، دانشجویان از اعضای قشر فرهیخته جامعه هستند که دارای دانش و بینش و آگاهی های لازم در زمینه های علمی، اجتماعی،سیاسی، اقتصادی و فرهنگی هستند. در این بین دانشجویان علوم انسانی و اجتماعی به دلیل ارتباط مستقیم با جامعه و نوع دانش و رشته آنها دارای مسئولیت های بیشتری در زمینه آگاه سازی مردم و خانواده ها در مقابله و پیشگیری با ویروس کرونا هستند.


در این کمپین که به دعوت پایگاه خبری دانشگاه علامه طباطبائی(عطنا) راه اندازی شده است، آمده است: در یک مواجهه نابرابر هستیم، یک طرف ویروسی نادیدنی با قدرت انتشار بالا و از طرفی دیگر هموطنانی که شاید هنوز مسئله را آنطور که باید و شاید جدی نگرفته اند. برای پیروز شدن در این مواجهه، نیاز به ابزار آگاهی و دانش داریم و زمان؛ زمان مشارکت قشر فرهیختۀ دانشجو برای بالابردن آگاهی و دانش در قالب «سفیر آگاهی» است.


هر دانشجو، یک سفیر است با رسالت آگاه‌سازی اطرافیانش جهت رعایت بهداشت فردی و دعوت به ماندن در خانه جهت قطع زنجیره شیوع بیماری. با مشارکت شما دانشجویان بهتر می توانیم.


دستهامان کمی دورتر


دلهامان ولی نزدیکتر


#دانشجو_سفیر_آگاهی


#در_خانه_میمانیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار