رویداد تخصصی حوزه پوشاک با عنوان «الگو» در آمفی تئاتر دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
به گزارش
عطنا، این رویداد با هدف معرفی نوآوریهای بازاریابی آنلاین در کسبوکارهای پوشاک و شبکهسازی میان کسبوکارهای نوین این حوزه و به همت جهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبائی برگزار شد.
در این رویداد، کسبوکارهای آنلاین، برندها، استارتاپها، مارکترها و متخصصان صنعت پوشاک حضور داشتند.
از جمله کارگاه های برگزار شده در این رویداد می توان به کارگاه مدیریت برندسازی کسب و کارهای پوشاک، کارگاه کمپین های بازاریابی دیجیتال و کارگاه بازاریابی محتوا اشاره کرد.
فرهاد منفرد، حامد وثوقی و سهراب رحیمی از جمله مدرسان این کارگاه های تخصصی بودند.
گوشه هایی از این رویداد را از قاب دوربین
عطنا می بینید.