۲۷ بهمن ۱۳۹۸ ۱۸:۳۵
کد خبر: ۲۹۱۹۹۱
رویداد تخصصی حوزه پوشاک
رویداد تخصصی حوزه پوشاک با عنوان «الگو» در آمفی تئاتر دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.

به گزارش عطنا، این رویداد با هدف معرفی نوآوری‌های بازاریابی آنلاین در کسب‌وکارهای پوشاک و شبکه‌سازی میان کسب‌وکارهای نوین این حوزه و به همت جهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبائی برگزار شد.

در این رویداد، کسب‌وکارهای آنلاین، برندها، استارتاپ‌ها، مارکترها و متخصصان صنعت پوشاک حضور داشتند.

از جمله کارگاه های برگزار شده در این رویداد می توان به کارگاه مدیریت برندسازی کسب و کارهای پوشاک، کارگاه کمپین های بازاریابی دیجیتال و کارگاه بازاریابی محتوا اشاره کرد.

فرهاد منفرد، حامد وثوقی و سهراب رحیمی از جمله مدرسان این کارگاه های تخصصی بودند.

گوشه هایی از این رویداد را از قاب دوربین عطنا می بینید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار