۱۳ بهمن ۱۳۹۵ ۱۵:۱۶
کد خبر: ۶۷۵۳۲
modiryat

حدود ۳۰ دانشگاه در اولین نمایشگاه دستاوردهای اجرایی دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش عالی و پارک‌های علم و فناوری در حوزه مدیریت سبز دستاوردهای اجرایی خود را در این حوزه ارائه می‌دهند.


به گزارش عطنا به نقل از وزارت علوم، اولین نمایشگاه دستاوردهای اجرایی دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش عالی و پارک‌های علم و فناوری در حوزه مدیریت سبز در ایام مبارک دهه فجر در محل سازمان برنامه و بودجه کشور تشکیل می‌شود.


در اولین نمایشگاه دستاوردهای اجرائی دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزشی و پارک‌های علم و فناوری در حوزه مدیریت سبز حدود ۳۰ دانشگاه منتخب دستاوردهای اجرائی خود را در حوزه مدیریت سبز عرضه می‌کنند.


اولین نمایشگاه دستاوردهای اجرایی دانشگاه ها، مؤسسات آموزش عالی و پارک‌های علم و فناوری در حوزه مدیریت سبز ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ ۱۶ بهمن ۹۵ با حضور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم و جمعی از مسئولان این وزارت و سازمان برنامه و بودجه کشور افتتاح می‌شود و تا روز سه شنبه ۱۹ بهمن ۹۵ ادامه خواهد داشت.


گفتنی است تمام دانشگاه‌های کشور می‌توانند با هماهنگی اداره کل نظارت طرح‌های عمرانی وزارت علوم از این نمایشگاه بازدید کنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار